دبیر جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

هدف جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی اجرای منویات رهبری است/ دکتر روحانی به واجبات دین خود بی توجهی کرد! + گزارش تصویری

دبیر جمنا گیلان گفت: رئیس جمهور اسلامی درست زمان اذان برنامه زنده تلویزیونی را آغاز می کند و یک ساعت و ۲۰ دقیقه ادامه می دهد.

هدف جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی اجرای منویات رهبری است/ دکتر روحانی به واجبات دین خود بی توجهی کرد! + گزارش تصویری

به گزارش ۸دی، نظر علی علیزاده دبیر جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان عصر امروز در جلسه ی توجیهی کانون جوانان(بانوان) جبهه‌ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر لزوم تشکیل کانون بانوان جوان اظهار داشت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب دشمن در تمام  عرصه های سیاسی، علمی، نظامی و… در حال مبارزه است و ما نیز  باید یک جبهه تشکیل بدهیم و در عرصه های مختلف با دشمن بجنگیم و از انقلاب اسلامی دفاع کنید.

وی ضمن اشاره به نقش جبهه ی مردمی در دفاع هشت ساله‌ی جنگ تحمیلی تصریح کرد: ما یک جبهه‌ای را  پشت سر گذاشتیم که در آن جبهه رنگ، لباس، دین، مذهب یا زبان مطرح نبود بلکه همه یکی شده و با لباس خاکی یکرنگ زیر یک پرچم در مقابل جبهه‌ی دشمن مبارزه می کردند.

علیزاده نیاز امروز کشور را شکل گیری یک جبهه‌ی واحد دانست و خاطر نشان کرد: ما باید تمام ظرفیت های خود را در این جبهه آورده و در عرصه های مختلف با برنامه ریزی دقیق در مقابل دشمن بایستیم.

دبیر جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب یادآور شد: دشمن علیه ما جبهه گرفته است و ما نیز باید علیه او جبهه بگیریم.

وی تمام اقشار سنی مردم را که دغدغه‌ی انقلاب دارند در جبهه تاثیر گذار خواند و گفت: در زمان انقلاب گروه‌های سرود در مدارس ابتدایی با این سرود که «بابا آب داد دیگر شعار ما نیست، بابا خون دادشعار ماست» روحیه‌ی حماسی را در رزمندگان زنده می کردند، ما باید این ها را بیاوریم در مقابل دشمن قرار دهیم.

علیزاده در تشریح معنای دقیق جبهه‌ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر انقلاب سه پایه اصلی اعم از امام، مکتب و مردم داشته باشد، در می یابیم که یک پایه انقلاب مردم هستند و تا زمانی که مردم وارد میدان نشوند این انقلاب راهی از پیش نمیبرد.

دبیر جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون به میدان آمدن مردم دانست و افزود: تا زمانی که در دفاع مقدس مردم در جنگ نبودند انقلاب پیروز نشد اما وقتی مردم با سپاه همراه شدند ظرف هشت ماه خرمشهر آزاد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین شهدای ما از نیروهای مردمی هستند بیان کرد: در فتنه های مختلف مثل فتنه ۸۸ زمانی که مردم در هشت دی و ۹دی به میدان آمدند فتنه خاموش شد.

علیزاده در تبیین اهداف جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جبهه می خواهد بگوید این حرکت وابسته به مسئولین نیست بلکه مردم در مقابل دشمن یک جبهه تشکیل میدهند و برای پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد.

سخنگوی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چالش اصلی کشور را بحث اقتصاد دانست و متذکر شد: اگر تاکنون نتوانستیم در این بخش موثر و پیروز باشیم به این دلیل بود که مردم تاکنون در این زمینه جایگاه خوبی به مردم ندادیم.

وی با بیان اینکه هر جا نیروهای انقلابی مردمی وارد میدان شدند ما پیروز شدیم تصریح کرد: در حوزه‌ی هسته‌ای دانشمندان جوان ما کار کردند تا به انرژی هسته ای رسیدیم، اکنون دولت به آموزش و پرورش دستور می دهد که درس برجام را در کتابهای درسی بیاورند.

علیزاده افزود: آوردن درس برجام و یاد دادن مذاکره به جای حماسه و تعریف از اقدامات وزیر خارجه (ظریف) به معنی خاموش کردن روحیه‌ی حماسی در فرزندان و برانگیختن روحیه ی مسالحه با دشمن است.

وی کانون جوانان جبهه را کانونی تاثیرگذار و متشکل از شش کانون زیر مجموعه خواند و افزود: کانون دانشجویان (خانم و آقا)، کانون دانش آموزان(خانم و آقا) و کانون جوانان(خانم و آقا) در این جبهه فعالیت خواهند کرد.

دبیر جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هدف جبهه را فراهم کردن جایی برای فعالیت تمام اقشار انقلابی دانست و اظهار کرد: نخستین اولویت ما در جبهه پرداختن به بحث انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهاست.

وی دانش آموزان ابتدایی را نیز تاثیر گذار خواند و افزود: ما نیازمندیم سن جوان ما تمرین انقلابی گری کند، اگر ما این فضا را فراهم نکنیم دیگران فراهم می کنند.

علیزاده با بیان اینکه هر نقطه می تواند مرکز جهان اسلام باشد خاطر نشان کرد: این مهم بستگی به این دارد که شعاع حرکت خود را پیدا کنیم و در این فضا به درستی کار کنیم.

سخنگوی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ۸دی مبنی بر آغاز دیرهنگام فعالیت جبهه گفت: اگر این کار یک سال پیش شروع می شد، نمیتوانسنیم این همه جوان را دور هم جمع کنیم.

علیزاده افزود: ما باید این هنر را داشته باشیم تا از فضای روانی که در جامعه به وجود آمده است استفاده کنیم و این تشکل مردمی را بین مردم بیاوریم، ما باید آن چه پیام رهبری است در جبهه  اجرا کنیم.

وی ضمن اعتراض به اقدام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در برگزاری جلسه همزمان با اذان ظهر در انزلی گفت: رئیس جمهور مملکت اسلامی درست زمان اذان برنامه زنده ی تلویزیونی را آغاز می کند و  یک ساعت و ۲۰ دقیقه ادامه می دهد. از کسی که خودش لباس روحانیت پوشیده است ولی به واجبات دین خود بی توجه است چه انتظاری می توان داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه