دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گیلان:

کسانی که به جای مردم، نجومی بگیران را ذخیره انقلاب می دانند از خدمت به مردم چیزی نمی فهمند

دبیر جببه مردمی نیروهای انقلاب در گیلان گفت: کسی که بجای مردم، مدیر نجومی بگیر را ذخیره انقلاب میداند از خدمت به مردم چیزی نمیفهمد.

کسانی که به جای مردم، نجومی بگیران را ذخیره انقلاب می دانند از خدمت به مردم چیزی نمی فهمند

به گزارش ۸دی، نظر علی علیزاده در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: اتحاد و همدلی نیروی های انقلابی باعث یاس و نا امیدی ضد  انقلاب می شود.

وی با بیان اینکه اوج همدلی در جبهه انقلاب  را شاهد هستیم و این امر مثال زدنی هست افزود: همه  اعضای جبهه مردمی  نیرو های انقلاب اسلامی به وظایف خود آگاهی کامل دارند.

دبیر جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی استان گیلان از  برگزاری جلسات مستمر کمیته های مختلف این جبهه خبر داد و افزود: از نخبگان قشر های مختلف دعوت شده که در این کمیته ها فعالیت داشته باشند.

علیزاده ضمن تکذیب برخی  اسامی که به عناوین مختلف  به جبهه از سوی برخی کانال ها و سایت ها نسبت داده شده است افزود:  این اسامی بیشتر گمانه زنی رسانه ای است و اگر قرار  باشد صحبتی به اطلاع مردم رسانده شود باید از زبان سخنگو جبهه بیان شده باشد.

علیزاده همراهی و همدلی مردم در حمایت از انقلاب اسلامی ستودنی دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری این همراهی به معنای گله مند نبودن مردم از دولتمردان نیست.

وی با بیان اینکه برخی ها  انقدر در بحث کار و اشتغال و خدمت رسانی به مردم فعال نیستند که در عرصه شبکه اجتماعی همانند توییتر و … فعال هستند افزود: دولتی که در عین واحد به یک نفر را به دو مقام آن هم در حد مدیر کلی  منصوب می کند انقلابی نیست.

وی به گلایه ها و مشکلات اقتصادی مردم  اشاره کرد و گفت:  آنانی  که بجای اینکه مردم را ذخیره انقلاب بدانند فلان مدیر حقوق نجومی  بگیر را  ذخیره انقلاب معرفی می کنند از خدمت به مردم و انقلاب چیزی نفهمیده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه