امام جمعه موقت فومن؛

انقلاب اسلامی ضربه بزرگی به هیمنه آمریکا وارد کرد+تصاویر

امام جمعه موقت فومن گفت: انقلاب اسلامی ضربه بزرگی به هیمنه آمریکا وارد کرد که آن کسب استقلال و شعار معروف نه شرقی، نه غربی بود.

انقلاب اسلامی ضربه بزرگی به هیمنه آمریکا وارد کرد+تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز؛ در دومین روز از برنامه های بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فومن نشست بصیرتی با محوریت امام، انقلاب و استکبارستیزی در دانشگاه آزاد اسلامی فومن برگزار شد.

این نشست با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان بسیجی دانشگاه آزاده اسلامی واحد فومن، اعضا ستاد بزرگداشت سی هشتمین یادواره انقلاب اسلامی فومن همراه بود.

در این برنامه امام جمعه موقت فومن  رمز پیروزی انقلاب اسلامی را شهادت طلبی جوانان و ماهیت انقلاب را دفاع از مظلوم، دفاع از ارزش ها و ساده زیستی و روحیه مردمی و عدالت خواهی و عدالت طلبی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزیان گفت: انقلاب اسلامی ضربه بزرگی به هیمنه آمریکا در جهان وارد کرد که آن کسب استقلال و شعار معروف نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه موقت فومن با اشاره به مجاهدت های بسیار در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب نتیجه مجاهدت ها و جان فشانی همه شهدا، امام راحل (ره) و مردمی بود که که با جان و دل امامشان را دوست داشتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با زحمت های و مجاهدان جوانان موثر دوران خودش ادامه پیدا کرد و امروز این امانت بزرگ به دست ما رسیده است که ان شالله ما باید به زیبائی از آن محافظت کنیم.

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%/زهرا خوشگفتار

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه