مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان:

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور صادرکنندگان گیلانی برپا می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور صادرکنندگان گیلانی از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری، گفت: این نمایشگاه ظرفیتی برای معرفی صادرکنندگان برتر استان‌ها و معرفی این محصولات به بازار‌های جهانی است.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور صادرکنندگان گیلانی برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، تیمور پورحیدری در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور صادرکنندگان مطرح از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری، گفت: این نمایشگاه ظرفیتی برای معرفی صادرکنندگان برتر استان‌ها و معرفی این محصولات به بازار‌های جهانی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه صادرکنندگان گیلانی نیز در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند، بیان کرد:  برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در دوره‌های گذشته زمینه ارتباط تجاری با ۷۰ کشور جهان را ایجاد کرد.

پورحیدری این نمایشگاه تمرکز بر ۶ گروه کالایی دارد که شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه