مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در گفتگو با «هشت‌دی»:

سوء مدیریت عامل اصلی تعطیلی کارخانه فولاد خزر است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه سوء مدیریت عامل اصلی تعطیلی کارخانه فولاد خزر است، گفت: موضوعات مربوط به این کارخانه از ۶ ماه پیش به دستگاه‌های قضایی و امنیتی اطلاع داده شده و اجازه نمی‌دهیم تجربه تلخ رشت الکتریک مجدداً تکرار شود.

سوء مدیریت عامل اصلی تعطیلی کارخانه فولاد خزر است

تیمور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» در واکنش به اعتراض کارگران کارخانه فولاد خزر گیلان، اظهار کرد: موضوع اصلی اعتراضات کارگران این کارخانه سوء مدیریت اعضای هیئت مدیره این کارخانه نسبت به روند اداره آن است.

هیئت مدیره فولاد خزر در ۶ ماهه گذشته هیچ توجهی به تذکرات نداشتند

وی با بیان اینکه از ۶ ماه پیش تذکرات لازم نسبت به این سوءمدیریت‌ها به مدیران کارخانه داده شده است، افزود: متاسفانه اعضای هیئت مدیره کارخانه فولاد خزر تحت هیچ شرایطی به این تذکرات توجه نداشته و همکاری نکردند.

فولاد خزر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه این کارخانه حدود ۲ هزار میلیارد تومان به بانک و… بدهی دارد، تصریح کرد: یکی از دلایل ایجاد نارضایتی بین کارگران این کارخانه عدم پرداخت مطالبات، سوء مدیریت و بدهی‌های زیاد است.

پورحیدری بیان کرد: دستگاهای نظارتی و مرتبط تمامی اقدامات لازم برای فعالیت کارخانه را انجام دادند اما سوءمدیریت و عدم تمکین اعضای هیئت مدیره کارخانه نسبت به پرداخت مطالبات موجب نابسامانی آن شده است.

اجازه نمی‌دهیم تجربه تلخ رشت الکتریک تکرار شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در پاسخ به این شبهه که آیا مدیران کارخانه فولاد خزر به عمد آن را به تعطیلی کشاندند، گفت: این شرکت سرمایه ملی استان گیلان است و موضوعات مربوط به آن از ۶ ماه پیش به دستگاه قضایی و امنیتی اطلاع داده شده و قطعاً این اتفاق نمی‌افتد و اجازه نمی‌دهیم تجربه تلخ رشت الکتریک مجدداً در استان تکرار شود.

وی با اشاره به آخرین پیگیری‌ها برای وضعیت کارخانه فولاد خزر، گفت: مالکان این کارخانه موظف شدند مطالبات کارگران و بدهی‌ها را پرداخت کنند و این موضوع توسط ما و استاندار به جد پیگیری شده و اجازه نمی‌دهیم تحت هیچ شرایطی کارخانه تعطیل شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
م ،،
خواهشا به داد۴۰۰ کارگر این شرکت برسین ،تو بدترین شرایط همپای چرخ تولید بودن با کمترین حقوق ومزایا،درسردترین وگرمترین روزای سال عمر جوانیشون گذاشتن پای این شرکت،الان جای دیگه نمیتونن مشغول بشن،همشون شرمنده هستن نزد خانواده و فرزندان ،حقوق نگرفتیم چند ماه،بیمه تعلیق شده ،یکی بدادما کارکنان برسه
در حاشیه