پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی ۵۶ طرح صنعتی بزرگ در گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان گفت: ۵۶ طرح صنعتی تقریباً بزرگ در استان وجود دارند که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی ۵۶ طرح صنعتی بزرگ در گیلان

به گزارش هشت‌دی، تیمور پورحیدری در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان که امروز در محل استانداری گیلان برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از یک‌ هزار و ۷۹۵ میلیارد تومان در این طرح‌ها سرمایه‌گذاری شده است که در صورت تکمیل آنها برای ۲ هزار ۴۶۷ نفر شغل جدید در استان ایجاد می‌گردد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای تسریع در تکمیل و حمایت این پروژه‌ها بهره خواهیم برد، افزود: این طرح‌های صنعتی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها با برنامه زمان‌بندی مناسب در حال پیشرفت و اجرا است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان تصریح گرد: ۲۳ مورد این طرح‌ها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد رشد دارند و ۱۷ مورد از این طرح‌ها بین ۸۰ تا ۹۰ درصد رشد داشته و ۱۶ مورد آن بین ۹۰ تا ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

پورحیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: زمینه فعالیت این طرح‌ها در استان مربوط به تولید لوازم خانگی، انواع محصولات پلاستیکی، ساخت ورق‌های روکش نئوپان، ساخت انواع تجهیزات حمل و نقل، تولید محصولات دارویی، تولید محصولات خبازی، استخراج سنگ و شن و ماسه و غیره است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه