مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

پرداخت تسهیلات حمایتی به ۳۰۰ تولیدکننده گیلانی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه تسهیلات حمایتی به ۳۰۰ بنگاه اقتصادی مولد در استان پرداخت شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولیدکنندگان در استان پرداخت شد.

پرداخت تسهیلات حمایتی به ۳۰۰ تولیدکننده گیلانی

به گزارش هشت‌دی تیمور پورحیدری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ۱۲۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در راستای حمایت از تولیدکنندگان بوده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولیدکنندگان در استان پرداخت شد.

وی افزود: امسال هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در قالب کارگروه رفع موانع تولید به استان اختصاص یافته بود که تاکنون حدود ۹۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این تسهیلات به حدود ۳۰۰ بنگاه اقتصادی مولد در استان پرداخت شده است، تصریح کرد: علاوه بر اعطای تسهیلات؛ بخشودگی جرائم، امهال بدهی‌های معوق، چالش‌های زیرساختی با منابع طبیعی، محیط‌زیست، بیمه تأمین اجتماعی و تأمین انشعابات برق و گاز واحد‌ها از دیگر مصوبات این کارگروه بوده است.

پورحیدری  بیان کرد: عمده مشکل واحد‌های صنعتی؛ کمبود نقدینگی، درگیری‌های حقوقی، چک برگشتی و مباحث مربوط به معوقات بدهی، جرائم بانکی و مالیاتی در استان است.

در حال حاضر حدود ۲ هزار واحد صنعتی در گیلان فعال است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه