وزیر امور اقتصادی و دارایی:

صف دریافت وام ازدواج شهریورماه به صفر می‌رسد

وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص موانع پیش‌روی متقاضیان وام ازدواج گفت: مطابق وعده بانک مرکزی تا پایان شهریور صف دریافت وام ازدواج به صفر می‌رسد.

صف دریافت وام ازدواج شهریورماه به صفر می‌رسد

به گزارش هشت‌دی، سید احسان خاندوزی طی گفتگویی درباره موانع و مشکلات متقاضیان وام ازدواج، اظهار کرد: در زمینه وام‌های ازدواج، بانک مرکزی به صورت متمرکز بخشنامه‌های مربوطه را ابلاغ می کند.

وی در دامه افزود: مسئله صف که موجب نارضایتی مردم شده، درست است و اطلاعات شبکه بانکی نیز حاکی از این است که ۳۰۰ هزار نفر در صف دریافت وام هستند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بانک مرکزی وعده داده تا پایان شهریور این صف به صفر خواهد رسید و پیگیری بانک مرکزی در موضوع وام ازدواج قطعی است.

زیرساخت لازم برای اجرای مالیات بر عایدی سرمایه فراهم است

خاندوزی درخصوص مالیات بر عایدی سرمایه، گفت: در موضوع مالیات بر عایدی سرمایه، پس از نهایی‌شدن فرآیند این مصوبه (یعنی اعمال اصلاحات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت در مجلس شورای اسلامی) به‌طور رسمی ابلاغ می‌شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ باید مراحل قانونی طی شود، با توجه به تاکید رئیس جمهوری بر مبارزه با سفته بازی و سوداگری در وزارت اقتصاد تلاش کردیم زیرساخت‌های ابلاغ آیین‌نامه‌ها و مقررات فراهم باشد تا پس از ابلاغ قانون به صورت رسمی بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان اقدام کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه