مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گیلان مطرح کرد:

واریز وام ضروری به بیش از ۱۵۰۰ بازنشسته گیلانی

 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گیلان با بیان اینکه در مرحله پنجم پرداخت وام ضروری، هزار و ۵۵۶ نفر از بازنشستگان استان این وام را دریافت کرده‌اند، گفت: وام ضروری تاکنون در پنج مرحله به حساب هفت هزار و ۸۵۰ نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران گیلانی واریز شده است.

واریز وام ضروری به بیش از ۱۵۰۰ بازنشسته گیلانی

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سجاد محمدیان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پرداخت وام ضروری به بازنشستگان، اظهار کرد: پرداخت وام ضروری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تاکنون در مرحله پنجم انجام شده است.

 وی افزود: در مرحله پنجم پرداخت وام ضروری، هزار و ۵۵۶ نفر از بازنشستگان استان گیلان این وام را دریافت کرده‌اند.

 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گیلان با بیان اینکه مبلغ وام ضروری صندوق بازنشستگی کشوری ۳۰ میلیون تومان در اقساط ۳۶ماهه است، گفت: در پنج مرحله پرداخت وام ضروری از سوی صندوق بازنشستگی کشوری، تاکنون هفت هزار و ۸۵۰ نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران گیلانی این وام را دریافت کرده‌اند.

 محمدیان تصریح کرد: ثبت‌نام این وام از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام می‌شود.

 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان همچنین با اشاره به حمایت از تسهیلاتی از فرزندان بازنشستگان، گفت: واریز وام حمپاد (حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی) در مقطع کارشناسی ارشد به مبلغ ۶ میلیون تومان به‌حساب ۱۴ نفر و در مقطع دکتری به مبلغ ۸ میلیون تومان به‌حساب ۴ نفر از بازنشستگان استان گیلان واریز شده است.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه