مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در گیلان:

مجموعه فرهنگی ورزشی صندوق بازنشستگی گیلان احداث می‌شود

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در گیلان با اشاره به عضویت ۷۵ هزار گیلانی در این صندوق گفت: قرار است زمین مناسبی برای افتتاح یک مجموعه فرهنگی و ورزشی در اختیار صندوق استان قرار داده شود و در آینده نزدیک کلنگ‌زنی کنیم.

مجموعه فرهنگی ورزشی صندوق بازنشستگی گیلان احداث می‌شود

به گزارش هشت‌دی سجاد محمدیان صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه ۷۵ هزار نفر در گیلان عضو صندوق بازنشستگی کشوری هستند، اظهار کرد: ۶۵ درصد این جمعیت آقا و ۳۶ درصد خانم هستند.

 وی افزود: اداره کل آموزش‌وپرورش، علوم پزشکی، سازمان جهاد و وزارت کشور به ترتیب بیشترین فراوانی عضویت در صندوق بازنشستگی را دارند.

پرداخت وام به ۲۰ هزار بازنشسته عضو صندوق بازنشستگی

 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در گیلان با اشاره به پرداخت تسهیلات با کارمزد ۴ درصد به بازنشستگان بیان کرد: در سال گذشته به ۲۰ هزار بازنشسته عضو صندوق در استان، وام ۱۵ میلیون‌تومانی ضروری پرداخت کردیم و برای این منظور اعتبارات استانی نیز دریافت می‌کنیم.

 وی افزود: بازپرداخت این وام‌ها ۳ساله است و در ۳۶ ماه از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.

 محمدیان با بیان اینکه مبلغ این وام امسال با افزایش ۱۰۰ درصدی روبه‌رو شده و به ۳۰ میلیون تومان رسیده است گفت: در سال جاری ۳ هزار و ۲۰۰ نفر وام ۳۰ میلیون‌تومانی دریافت کرده‌اند و سایت نیز برای دریافت آن باز است و متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سایت صندوق از خدمات آن بهره گیرند.

اعطای وام کمک‌هزینه ازدواج فرزندان بازنشستگان

 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان گیلان با اشاره به اینکه وام کمک‌هزینه ازدواج فرزندان ۲۵ میلیون تومان است که هزار نفر در سال گذشته این وام را دریافت کردند تصریح کرد: افراد می‌توانند با ثبت‌نام از این وام استفاده کنند.

 وی با اشاره به وام همپاد عنوان کرد: این وام کمک‌هزینه مدرک کارشناسی ارشد و دکترا است و بازنشستگان می‌توانند برای تحصیل خود یا فرزندانشان از آن استفاده کنند.

 محمدیان افزود: مبلغ وام کمک‌هزینه تحصیل برای کارشناسی ارشد ۶ میلیون تومان و دکترا ۸ میلیون تومان است و افراد با مراجعه به سایت www.Cspf.ir برای دریافت آن ثبت‌نام کنند.

 وی با بیان اینکه سال گذشته هزار و ۸۸۴ نفر برای بیمه شخص ثالث ملت ثبت‌نام کردند افزود: بازنشستگان عضو صندوق همچنین می‌توانند از خدماتی مانند کمک‌هزینه تعمیر ماشین از ایران‌خودرو، خرید از فروشگاه رفاه و افق کوروش استفاده کنند.

 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان گیلان با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر بازنشسته این صندوق، تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان هستند گفت: بالغ بر ۲۶۰ هزار نفر در سال گذشته از تسهیلات این بیمه استفاده کردند.

 محمدیان با اشاره به فعالیت ۱۸ کانون صندوق بازنشستگی در گیلان بیان کرد: مشکلات بازنشستگان و مطالبات آنان از طریق نشست‌های برگزار شده در این کانون‌ها به اطلاع مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس رسانده می‌شود.

 وی با اشاره به افتتاح یک مجموعه فرهنگی ورزشی توسط صندوق بازنشستگی در استان گیلان افزود: قرار است زمین مناسبی برای این منظور در اختیار صندوق استان قرار داده شود و در آینده نزدیک کلنگ‌زنی کنیم.

 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان گیلان ادامه داد: ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان تشکیل شد و اقداماتی نظیر دیدار با بازنشستگان که در آسایشگاه بستری هستند، برگزاری محفل شعر، برگزاری همایش ویژه تشخیص زودهنگام سرطان، برگزاری مسابقات ورزشی و بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی انجام گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه