مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان مطرح کرد:

احتکار ۳۰۱ حلقه لاستیک در منزل مسکونی رشت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف ۳۶۱ حلقه لاستیک انواع خودروهای سبک و نیمه‌سنگین احتکارشده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در یک منزل مسکونی در رشت خبر داد.

احتکار  ۳۰۱ حلقه لاستیک در منزل مسکونی رشت

به گزارش هشت‌دی، تیمور پورحیدری امروز در گفتگو با خبرنگارانبا اشاره به اینکه با تمام قوا و نیروهای انسانی حوزه صمت گیلان در جهت مبارزه با گران‌فروشی، احتکار، کم فروشی و هرگونه تخلف بسیج شده‌ایم، اظهار کرد: ۷۰ تیم نظارت و بازرسی از بازار استان گیلان فعال شده‌اند که ۴۰ اکیپ در مرکز استان و ۳۰ اکیپ در سطح شهرستان‌ های استان می‌باشند.

وی در ادامه افزود: هدف گذاری‌های نظارتی ما برای جلوگیری از احتکار، اختفاء و گران‌فروشی کالاهای اساسی در سطح عمده و خرده خواهد بود و بر همین اساس از مردم فهیم استان گیلان تقاضا داریم با هوشیاری کامل موارد احتکار اختفاء و گرانفروشی و یا هر گونه تخلف را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ این اداره کل و یا شماره تلفن ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی که به صورت شبانه‌روزی فعال می‌باشند گزارش نمایند تا بتوانیم سیطره نظارتی خود را گسترش دهیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: از بازاریان و کسبه متدین استان تقاضا داریم که مثل همیشه نسبت به مردم و گردشگران نهایت مساعدت را داشته و اجناس را با تخفیف ویژه جهت رونق اقتصادی در ایام عید عرضه نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه