در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛

پاسخ استاندار به انتقادات در خصوص جذب ۱۰ نخبه در گیلان

استاندار گیلان با اشاره به انتقادات در خصوص جذب ۱۰ نفر نخبه در گیلان، گفت: این افراد از سوی بنیاد ملی نخبگان و از طریق آزمون انتخاب و معرفی می‌شوند و بنده هیچ نقشی در استخدام آنها ندارم.

پاسخ استاندار به انتقادات در خصوص جذب ۱۰ نخبه در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه گیلان با اشاره به اینکه نرخ بیکاری گیلان ۶.۲ درصد و از میانگین کشور ۲.۵ درصد کمتر است، اظهار کرد: نرخ مشارکت اقتصادی استان نیز ۴۴.۵ درصد است.

وی با بیان اینکه ۱۶ طرح سرمایه‌گذاری در حال شروع داریم که ۹۴ همت برای آن سرمایه‌گذاری شده است، افزود: این پروژه‌ها برای ۴ هزار و ۳۰ نفر شغل ایجاد می‌کند.

استاندار گیلان تصریح کرد: امسال ۲۴۷ واحد راکد در استان گیلان نیز احیا شدند.

عباسی تصریح کرد: تعهد اشتغال ۱۰۳ درصدی در گیلان نیز از دیگر خدمات دولت سیزدهم برای مردم است.

وی با اشاره به اضافه‌شدن دو فروند هواپیمای جدید به ناوگان هوایی استان گیلان، عنوان کرد: برای اولین بار تعمیرگاه در فرودگاه رشت تعبیه شده که هواپیماهای کشورهای منطقه نیز در آن تعمیر می‌شوند.

استاندار گیلان ضمن رد شایعات رفتن وی از استانداری گیلان، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و در خدمت مردم استان هستم.

افراد مورد نظر از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی شدند

عباسی با اشاره به انتقادات در خصوص جذب ۱۰ نفر نخبه در گیلان، بیان کرد: این افراد از سوی بنیاد ملی نخبگان و از طریق آزمون انتخاب و معرفی می‌شوند و بنده هیچ نقشی در استخدام آنها ندارم چرا که آنها از طریق آزمون ملی انتخاب و به دستگاه‌ها معرفی می‌شوند.

استاندار گیلان با اشاره به حواشی ایجاد شده در مراسم تقدیر از برخی جوانان نخبه استان، گفت: ورزش و جوانان مسئول دعوت و تقدیر از این افراد است و باید در این خصوص پاسخگو باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
در توجیه این نامه گفته شد که کسی فعلا جذب نشده است! سوال منتقدین این نیست که چرا این افراد جذب شده اند بلکه چرا این اسامی با این مدارک تحصیلی و اکثر آنها هم از شرق گیلان به عنوان نخبه معرفی شده اند؟ معیار این انتخاب و اهداف پشت پرده و انگیزه این انتخاب چه بوده است ؟ این سوال همچنان باقیست و پاسخ داده نشد. بعلاوه گفته شد که اگر مدیری پاسخگو نبود به روابط عمومی استانداری معرفی شود ولی گفته نشد که اگر شخص استاندار پاسخگو نباشد به کجا باید مراجعه شود؟
ناشناس
وعده سرخرمن و من نبودم دستم بود مرسی که هستی جناب استاندار سه فروند هواپیمات به چه درد من روستایی میخوره که محصول برنج پارسالم رو دستم مونده
ناشناس
دفترچه استخدام شهرداریها اومده همه استانها هستن الا گیلان! اونا رو بنیاد نخبگان برده جا زده توی شهرداری؟ بجای فرار یه دفعه پاسخگوی عملکردشون باشن بد نیست در این دولتی که قرار بود همه چیز بهتر باشه
در حاشیه