دبیر ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

اعلام نتایج رسمی سه حوزه انتخابیه در گیلان

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: نتایج رسمی و نهایی سه حوزه انتخابیه «رودسر و املش»، «رشت و خمام» و «آستانه‌اشرفیه» مشخص و اعلام شد.

اعلام نتایج رسمی سه حوزه انتخابیه در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» جواد شفیعی ثابت صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج سه حوزه انتخابیه رشت و خمام، رودسر و املش و آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: تاکنون آرای منتخب مردم سه حوزه انتخابیه رشت و خمام، رودسر و املش و آستانه‌اشرفیه مشخص شده است.

 دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان افزود: در حوزه انتخابیه «رودسر و املش» محمدعلی جانی شوکی با ۱۸ هزار و ۵۸۷ رأی به‌عنوان منتخب مردم انتخاب شد، در حوزه انتخابیه «رشت و خمام» که به‌صورت تمام الکترونیک برگزار شد «جبار کوچکی نژاد» با ۴۵ هزار و ۶۱۴ رأی، مهدی فلاح با ۳۴ هزار و ۶۸۲ رأی و «محمدرضا احمدی سنگری» با ۳۲ هزار و ۲۷۳ رأی حائز اکثریت آرا و منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند؛ در حوزه انتخابیه «آستانه‌اشرفیه» ابراهیم نجفی اسپیلی با ۱۷ هزار و ۴۹۰ رأی به‌عنوان فرد منتخب مردم تعیین شد.

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: نتایج سایر حوزه‌های انتخابیه گیلان نیز به‌زودی توسط فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه پس تأیید و توافق با هیئت‌های نظارت شهرستان اعلام خواهد شد.

 وی بیان کرد: نتیجه نهایی انتخابات خبرگان رهبری نیز توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه رشت پس تجمیع ۴۶ صورت‌جلسه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه