اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان فراخوان داد؛

جذب نیروی کتابدار در کتابخانه‌های عمومی گیلان

اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان برای تکمیل نیروی انسانی، کتابدار جذب می‌کند.

جذب نیروی کتابدار در کتابخانه‌های عمومی گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان تا یازدهم اسفندماه جاری از طریق مصاحبه حضوری، نیروی کتابدار به‌صورت ساعتی یا پاره‌وقت جذب می‌کند.

 در فراخوان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان آمده است که این اداره کل برای تکمیل نیروی انسانی کتابدار از رشته‌های تحصیلی با اولویت رشته کتابداری برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های مختلف استان از طریق مصاحبه و گزینش و از بین افراد واجد شرایط در چارچوب قرارداد ساعتی و پاره‌وقت (ویژه کتابخانه‌های روستایی) دعوت به همکاری می‌کند.

 این کتابداران برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های آستارا، املش، رشت، بندر انزلی (کتابخانه سیار)، سیاهکل، رودبار، رودسر، شفت، فومن، تالش و صومعه‌سرا در چارچوب قرارداد ساعتی و پاره‌وقت (ویژه کتابخانه‌های روستایی) جذب می‌شوند.

 داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته‌های تحصیلی موردنیاز، دارابودن حداکثر سن ۳۰ سال تمام تا یازدهم اسفند سال ۱۴۰۲، لزوم سکونت در شهرستان موردنظر برای داوطلبان از شرایط اختصاصی این گزینش است.

 همچنین این گزینش دارای شرایط عمومی نیز است که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان از جزئیات بیشتر و کامل این فراخوان اطلاع یابند.

 بنا به اعلام اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان؛ افراد پذیرفته شده پس از طی مراحل گزینش به همکاری دعوت خواهند شد.

 این اداره کل تأکید کرد که متقاضیان آمادگی برای انجام مصاحبه پس از ثبت‌نام در سامانه را داشته باشند.

 متقاضیان ضمن تکمیل فرم پرسشنامه اشتغال در کتابخانه‌های عمومی به‌صورت برخط از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی WWW.GILANPL.IR، نسبت به تکمیل فرم شماره ۱ به همراه مدارک مدنظر اقدام کنند و در مهلت تعیین شده برای انجام مصاحبه به همراه داشته باشند.

 در اطلاعیه اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان همکاری متقاضیان به‌صورت موقت و تا برگزاری آزمون به‌کارگیری نیروی انسانی می‌باشد و در صورت عدم قبولی در آزمون، هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی‌شود.
انتهای خبر/

منبع: ایبنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه