مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان خبر داد:

اعلام آمادگی ۳۰ نهاد و سازمان برای برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از اعلام آمادگی ۳۰ نهاد و سازمان برای برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا اول تیر ماه فرصت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

اعلام آمادگی ۳۰ نهاد و سازمان برای برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش هشت‌دی یاسر تقوی با بیان اینکه  ۳۰ دستگاه، نهاد مردمی و سازمان دولتی و عمومی برای برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان اعلام آمادگی کردند. افزود: در پی انتشار فراخوان برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان سازمان ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم کتابخوانی اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: مدیران و مسئولان استانی با اختصاص امکانات مختلف و همکاری‌های لازم برای برگزاری دوره جدید جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان و جذب مشارکت مردمی اقدام می‌کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان  با اشاره به اینکه علاقه‌مندان تا اول تیر ماه فرصت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی «www.samakpl.ir» و یا پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در این مسابقه بزرگ شرکت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه