نماینده اسبق مردم و فومن شفت در مجلس شورای اسلامی:

قدرت جبهه مقاومت نوید نصرت اسلام را می‌دهد

نماینده اسبق مردم و فومن شفت در مجلس شورای اسلامی، فعالیت رسانه‌ای دشمن را در جهت بی‌اطلاعی از گذشته، نارضایتی از وضع موجود و ناامیدی از آینده عنوان کرد و گفت: مشکلات موجود در همه دنیا است اما شرایط افول آمریکا و قدرت جبهه مقاومت در منطقه نوید نصرت اسلام و مسلمین را می‌دهد.

قدرت جبهه مقاومت نوید نصرت اسلام را می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام سید عباس صفوی امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳ شهید طلبه و روحانی فومن در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: امروز همه ما مدیون شهدا هستیم و باید همه ما تلاش کنیم تا به مقام بندگی خداوند برسیم.

وی اصل اخلاق را مهم‌ترین ویژگی علما و روحانیون عنوان کرد و افزود: برخورد با روی گشاده و اخلاق در ارتباط با مردم تعیین‌کننده است، باید با رفتار و اخلاق اسلامی را جذب اسلام کنیم.

نماینده اسبق مردم و فومن شفت در مجلس شورای اسلامی فعالیت رسانه‌ای دشمن را در جهت بی‌اطلاعی از گذشته، نارضایتی از وضع موجود و ناامیدی از آینده عنوان و تصریح کرد: مشکلات موجود در همه دنیا است، شرایط تحریم نیز بر آن افزوده است اما شرایط افول آمریکا و قدرت جبهه مقاومت در منطقه نوید نصرت اسلام و مسلمین را می‌دهد. انقلاب اسلامی ما با عنایت اهل‌بیت (ع) و با رهبری امامین انقلاب ان‌شاءالله به ظهور منتهی می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه