فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان:

آزادسازی نبل و الزهرا از عنایات الهی و از افتخارات رزمندگان گیلانی است

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیوند ملل در قالب یک جبهه واحد توسط سردار سلیمانی رقم خورد، گفت: آزادسازی نبل و الزهرا از عنایات الهی و از افتخارات تاریخ گیلان محسوب می‌شود.

آزادسازی نبل و الزهرا از عنایات الهی و از افتخارات رزمندگان گیلانی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار هامون محمدی در گفتگو ویژه خبری شبکه باران با اشاره به ابعاد مقاومت در منطقه، اظهار کرد: مسئله تهدید کشورهای منطقه غرب آسیا و‌ تلاش مستکبرین عالم در ایجاد نفوذ و غارت منابع، نقطه مورد اشتراک تمام کارشناسان این حوزه است.

وی افزود: برای مقابله با رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش قطعاً راهی جز ایستادگی و مقاومت وجود ندارد لذا امروز جبهه مقاومت، ریشه و بنیان اراده استکبار را به تزلزل کشانده است.

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: امروز دنیا به ماهیت امپراطوری رسانه‌ای پی برده‌ است و به این حقیقت دست یافته‌ که کسانی که ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارند امروز در چه وضعیت و موضعی قرار دارند.

محمدی بیان کرد: نگاه از بالا به پایین استکبار جهانی نسبت به ملل مظلوم این مجوز را برایشان صادر کرده که در سرنوشت سایر ملت‌ها دخالت کنند.

وی به حضور نیروهای گیلانی در جبهه مقاومت سوریه اشاره و عنوان کرد: آزادسازی نبل و الزهرا یکی از عنایات الهی و از افتخارات تاریخ گیلان محسوب می‌شود همان‌طور که حاج قاسم به پاس زحمات لشکر ۱۶ قدس گیلان، گفت: «من یک رشتی هستم.»

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان ادامه داد: کینه و عقده کهنه انگلیسی‌ها نسبت به گیلانیان از زمان مجاهدت‌های میرزا کوچک خان سبب شد که این تقابل شکل بگیرد که خوشبختانه هم در دوران دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم، این شجاعت و دلاوری‌ها از سوی مردم گیلان بروز و ظهور پیدا کرد‌.

پیوند ملل در قالب یک جبهه واحد توسط سردار سلیمانی رقم خورد

محمدی اظهار کرد: در جبهه مقاومت با مجموعه‌ای از انسان‌های عاشق از ملیت‌های گوناگون مواجه هستیم که فارغ از هرگونه جبری وارد میدان نبرد شدند که پیوند بین این ملل در قالب یک جبهه واحد توسط سردار سلیمانی رقم خورد که توانست در اوج قدرت، این هیمنه پوشالی را در هم بشکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حاج قاسم از هر سیاستمدار و دیپلماتی فراتر بود چه در مدیریت میدان نبرد و چه در ورود روسیه به جرگه مقاومت سوریه و بهره‌گیری از حق وتو روسیه که تمام این مسائل نشان‌دهنده درایت ایشان بود که دارای اندیشه راهبردی و تاکتیکی فوق‌العاده‌ای بود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه