مستندساز گیلانی در گفتگو با «هشت‌دی» مطرح کرد:

انتخابات یعنی فرصت مشارکت در سرنوشت کشور 

مستندساز گیلانی با بیان اینکه انتخابات آینده و سرنوشت کشور ما است، گفت: یادمان نرود برای داشتن یک آینده روشن فرصت انتخاب امروز در اختیار ما قرار دارد.

انتخابات یعنی فرصت مشارکت در سرنوشت کشور 

 حسین بدرطالعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به اهمیت جایگاه انتخابات در عرصه حکمرانی کشور، اظهار کرد: یکی از عرصه‌های مهم برای تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت کشور انتخابات است تا ملت با یک انتخاب اصلح نقش مهمی در آینده خویش داشته باشند.

عدم مشارکت منافع مردم را به خطر می‌اندازد

 وی بر اهمیت جایگاه مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: در راستای تعیین آینده سرنوشت کشور با عقب‌نشینی و عدم مشارکت در انتخابات به هر بهانه‌ای تنها میدان را برای کسانی که به دنبال سودجویی در راستای منافع خویش هستند باز می‌کنیم و با این کار منافع خودمان نیز در خطر می‌افتد.

 مستندساز گیلانی با اشاره به شاخصه‌های یک نماینده اصلح در شرایط کنونی جامعه، تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه امروز مردم در داخل کشور مسائل و مشکلات اقتصادی است که در پی آن پیامدها و آثار ناگواری را شاهد هستیم؛ لذا نماینده‌ای اصلح است که اولاً به فکر مردم باشد و منافع مردم را لحاظ کند و ثانیاً فضا و بستر را برای رفاه اقتصادی مردم مهیا کند که مجموعه این اقدامات حداقل کاری است تا مردم در رفاه، آرامش و امنیت زندگی کنند.

 بدرطالعی در ادامه به اهمیت پاسداشت جایگاه حق مشارکت در انتخابات اشاره و عنوان کرد: این مسئله زنجیره‌ای متشکل از ملت، مسئولین و نماینده منتخب است که تمام این‌ها برای پاسداشت این جایگاه لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

از مردم و برای مردم بودن ملاک است

 وی با بیان اینکه از مردم و برای مردم بودن ملاک است، بیان کرد: توقع و انتظار ملت از مسئولین و نماینده مردم همین به فکر مردمی‌بودن است در برابر ملتی که همواره پای‌کار انقلاب ایستادگی کردند.

 این فیلمساز گیلانی ادامه داد: در وهله اول نیازمند یک انتخاب و شناخت صحیح از مسئولین و نمایندگان هستیم و در قدم بعد لازم است فارغ از رفاقت‌ها و سلایق شخصی، انتخابی داشته باشیم که برای خودمان و فرزندان و آینده کشور مفید باشد.

 فرصت انتخاب، امروز در اختیار ما است

 بدرطالعی در پایان خطاب به مردم خاطرنشان کرد: نیازمند یک انتخاب درست و مشارکت در انتخابات هستیم، چون این انتخابات آینده و سرنوشت کشور ما است و یادمان نرود برای داشتن یک آینده روشن این فرصت، امروز در اختیار ما قرار دارد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه