پاسخگویی مدیران گیلانی به مردم + تصاویر

۴۵ مدیر دستگاه اجرایی، قضایی و بانک‌های گیلان به همراه استاندار در ارتباط بی‌واسطه در مصلی امام خمینی (ره) رشت پای درد و دل مردم نشستند و دستورات لازم را برای رفع مشکلات ارائه دادند.

پاسخگویی مدیران گیلانی به مردم + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» امروز ۴۵ مدیر دستگاه اجرایی، قضایی و بانک‌های گیلان به همراه اسدالله عباسی استاندار در ارتباط بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره در مصلی امام خمینی (ره) رشت پای درد و دل مردم نشستند و دستورات لازم را برای رفع مشکلات ارائه دادند. میز خدمت جهادی مذکور به دلیل ازدحام برنامه‌ها در دهه فجر امروز با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و قضایی استان گیلان در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) رشت برگزار شد و مردم در فرصت پنج‌ساعته مشکلاتشان را با مسئولان در میان گذاشتند.

این میز خدمت جهادی به همت بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس و استانداری گیلان در راستای برنامه‌های دهه مبارک فجر با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان، استاندار و ۴۵ مدیر دستگاه اجرایی، بانک‌ها و قضایی در راستای کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم برگزار شد. حدود ۸۰۰ نفر از مردم گیلان امروز در این میز خدمت در دیداری چهره‌به‌چهره با مدیران مشکلاتشان را بیان کردند و مسئولان نیز به مکاتبات و مراجعات مردم پاسخ دادند.

استاندار گیلان با حضور در میز خدمت هر یک از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم به مدیران ارائه داد.

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت نیز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و با حضور مراجعین؛ ضمن شنیدن مشکلات مردم خواستار پیگیری آنها شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه