در چهارمین روز از دهه فجر؛

شرکت تولید تجهیزات پزشکی رودسر به بهره‌برداری رسید

شرکت تولیدی محصولات پزشکی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیاردریالی با حضور استاندار گیلان در شهرستان رودسر وارد مدار تولید شد.

شرکت تولید تجهیزات پزشکی رودسر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، یک شرکت تولیدی تجهیزات و انواع لوازم پزشکی در شهرک صنعتی رودسر امروز با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان وارد مدار تولید شد.

این شرکت در تولید تجهیزات حوزه پزشکی از جمله سرسوزن دندانپزشکی، سرنگ تزریق، سرسوزن پزشکی، ست سرم و سرنگ انسولین با ظرفیت تولید ماهیانه ۴۹۰ میلیون عدد فعال بوده و با میزان سرمایه‌گذاری دو هزار ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که در این راستا با افتتاح این شرکت برای ۸۰ نفر در شهرستان رودسر شغل ایجاد شد.

شرکت تولید تجهیزات پزشکی در شهرک صنعتی رودسر با زیربنای پنج هزار و ۸۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث شده است.

اسدالله عباسی در مراسم افتتاح شرکت تولید تجهیزات پزشکی در رودسر در خصوص کیفیت تولیدات در این شرکت تصریح کرد: شرکت تولید تجهیزات پزشکی در رودسر تولیداتی در سطح کیفی بالا و استانداردهای جهانی دارد که کشور را از واردات بی‌نیاز کرده و همچنین در این راستا از خروج ارز نیز جلوگیری می‌کند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه