هم‌زمان با دهه فجر؛

۳۰ طرح در بخش سنگر به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان به دهه فجر ۳۰ طرح عمرانی، تولیدی و صنعتی با حضور مسئولین در بخش سنگر شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید.

۳۰ طرح در بخش سنگر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ۳۰ طرح عمرانی، تولیدی و صنعتی با حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه به مناسبت دهه مبارک فجر در بخش سنگر شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این طرح‌ها، برای ۸۵ نفر اشتغال موقت و ۱۰ نفر اشتغال دائم ایجاد شد.

طرح هادی شامل بهسازی معابر و آسفالت در روستاهای توسروندان، گیلاوندان، طالم سه‌شنبه، سراوان، رودبرده بخش سنگر با ۱۶ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات استانی و ملی به طول ۱۴ کیلومتر و مساحت ۵۵۰ هزار مترمربع، با همکاری بنیاد مسکن در این منطقه اجرا و به بهره‌برداری رسید.

آسفالت راه روستایی سکاچا، ترمیم و روکش آسفالت راه روستایی نصرالله آباد شیخ علی بست، نصب روشنایی نقطه‌ای حدفاصل سراوان – سنگر با ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه و مشارکت اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رشت از جمله طرح‌های بود که در بخش سنگر به بهره‌برداری رسید.

همچنین طرح تقویت و توسعه شبکه برق در روستای دهبنه، جایگزینی ۵۱ کیلومتر از شبکه سیم مسی با کابل خودنگهدار، نصب ۱۲ ترانس جدید و ۳۳ ترانس افزایش قدرت از جمله طرح‌های شرکت برق شهرستان رشت است که در بخش سنگر اجرا شد.

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه امام موسی صدر در روستای قاضیان سنگر به مساحت ۴۴۰ مترمربع هم از دیگر طرح‌هایی است که به مناسبت دهه فجر در بخش سنگر به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه