مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان:

محور پونل – خلخال مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان گفت: محور پونل به خلخال در محدوده زندانه به دلیل نبود ایمنی کافی و احتمال ریزش بهمن مسدود شد.

محور پونل – خلخال مسدود شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» غلامعلی نیک‌فهم امروز در حاشیه بازدید از محورهای برفی استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران از انسداد محور پونل به خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال خبر داد و اظهار کرد: محور پونل به خلخال در محدوده زندانه به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی انسداد فصلی دارد؛ اما تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است.

وی در ادامه با اشاره به بارش شدید برف در محور اسالم به خلخال و پونل به خلخال افزود: در گردنه حیران محور آستارا به اردبیل بارش خفیف برف، در گردنه الماس محور اسالم به خلخال با بارش خفیف برف و وزش باد و در کلیه محورهای مواصلاتی استان گیلان شاهد بارش باران هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان تصریح کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

نیک‌فهم اضافه کرد: ۵۴۲ نفر نیروی راهدار جهت اجرای طرح راهداری زمستانی در آماده‌باش هستند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ۳۹۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در سطح ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان آماده اجرای عملیات برف‌روبی هستند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه