امام‌جمعه رشت:

بانگ «الموت اسرائیل» عمل به دستور خدا است

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه بانگ «الموت اسرائیل» عمل به دستور خدا است، گفت: موشک‌های نقطه‌زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشورهای دلداده رژیم منحوس صهیونیستی هشدار داد تا بدانند ایران در تقابل با بدخواهان مقتدرانه عمل می‌کند.

بانگ «الموت اسرائیل» عمل به دستور خدا است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته رشت در مصلی این شهر ضمن گرامیداشت میلاد امام جواد علیه‌السلام با اشاره به اینکه در روایت‌ها آمده که مسلمانان باید با دشمنان خدا و دشمنان دین خدا دشمنی ورزیده و با دوستان خدا همواره اظهار دوستی کند، اظهار کرد: بانگ «الموت اسرائیل» یعنی عمل به دستور خدا که همانا اظهار دشمنی با دشمنان خدا است.

وی در ادامه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته گذشته موشک‌های خود را متوجه تروریست‌های داعش و موساد کرده و این موشک‌های نقطه‌زن دارای پیام‌هایی برای رژیم منحوس صهیونیستی و داعش است، همچنین این موشک‌ها به کشورهای دلداده رژیم منحوس صهیونیستی هشدار داد تا بدانند که جمهوری اسلامی مبتنی بر مکتب اسلامی است در تقابل با بدخواهان ملت ایران تعارف نداشته و نخواهد داشت و مقتدرانه عمل می‌کند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی طی بیش از ۱۰۰ روز مقابله با مقاومت مردم غزه دچار اضمحلال شده‌اند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نوزدهم دی‌ماه در خصوص حرکت صهیونیست‌ها فرمودند؛ شکست رژیم منحوس صهیونیستی یعنی به هیچ‌یک از اهدافش که همانا شکست حماس و جلوگیری از اقدامات مقاومت بود که نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

آیت‌الله فلاحتی اضافه کرد: در این ایام سران صهیونیستی با کشورهای اروپای نشست‌هایی برگزار کرد تا غزه را نابود کند؛ اما امروز دنیا اعتراف می‌کند که حماس نابودشدنی نیست. بیش از ۳۰ هزار کشته و زخمی نظامی و قداره آنان در پناهگاه‌های صهیونیستی بودند که خود نشان‌دهنده ضعف ترمیم‌ناشدنی این رژیم است. در این راستا حماس، حشدالشعبی، انصارالله، قوت و قدرت گرفته و در باب المندب در برابر دنیا ایستادگی می‌کند، این قدرت در شرایط تحریم‌ها و قداره‌کشی‌های دشمنان به وجود آمده و قطعاً نشان از قدرت جبهه مقاومت در برابر دنیاست.

خطیب گیلانی تأکید کرد: مردم در انتخاب کاندیداهای مجلس توجه کنند که نامزدها نگاهشان به غرب و آمریکا چگونه است تا حساب خود را با کسانی که آمریکا را هنوز کدخدا می‌پندارند بدانند.

امام‌جمعه رشت با گرامیداشت روز میلاد حضرت علی علیه‌السلام و ایام اعتکاف بیان کرد: در روایات آماده نسبت به مردم خورده گیری نکنید و قدر خود را با کناره‌گیری از کارهای پست بالا ببرید؛ لذا سرزنش زدن ملاک مسیر اصلاح نیست.

فلاحتی با تأکید بر سرعت در اجرای آزادراه که به گفته مسئولان در حال تکمیل‌شدن است، خاطرنشان کرد: توصیه و تأکید می‌کنم تا مسئله سراوان، دو رودخانه و تالاب انزلی نیز در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه