مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

تخصیص بیش از ۱۳۰ هکتار زمین به طرح ملی مسکن در گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: مقرر شده است که بیش از ۱۳۰ هکتار زمین به ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان اختصاص یابد. 

تخصیص بیش از ۱۳۰ هکتار زمین به طرح ملی مسکن در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدرضا فلاحتگر امروز از واجد شرایط شدن ۲۷ هزار و ۶۵۰ نفر از ۱۲۰ هزار نفری که در طرح نهضت ملی مسکن گیلان ثبت‌نام کرده‌اند خبر داد و اظهار کرد: در صورت تأمین زمین، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دیگر شهرها را آغاز خواهیم کرد که با توافق‌های انجام شده، مقرر شده است که بیش از ۱۳۰ هکتار زمین به ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان اختصاص یابد.

وی در ادامه افزود: روند ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن گیلان در صورت تأمین زمین، تخصیص تسهیلات و آورده متقاضیان تسریع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان همچنین از صنعتی سازی بیش از ۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن گیلان با استفاده از روش‌های نوین خبر داد و تصریح کرد: در پی دستور استاندار مبنی بر استفاده از روش‌های نوین ساخت‌وساز و تصمیم‌های کمیته فنی شامل اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی استان، در حال حاضر ۳ هزار و ۴۹۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن استان با استفاده از روش‌های نوین و صنعتی‌سازی در دست ساخت است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه