استاندار گیلان مطرح کرد:

ضرورت نظارت بر سرعت احداث مسکن در گیلان

استاندار گیلان نظارت بر سرعت احداث مسکن در گیلان را ضروری دانست و گفت: پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان باید شتاب بیشتری داشته باشد.

ضرورت نظارت بر سرعت احداث مسکن در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی امروز در جلسه شورای مسکن گیلان با بیان اینکه اهتمام ویژه دولت مردمی و انقلابی بر سه مقوله اشتغال، مسکن و ازدواج است، اظهار کرد: طبق سیاست‌های دولت سیزدهم، احداث مسکن بایستی اولویت کار ما باشد که در این راستا پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان گیلان سرعت یافته و بایستی شتاب بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به ریشه‌یابی مشکلات در پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی کمتری دارند، افزود: نظارت و دقت در سرعت عمل کار احداث مسکن بیشتر شود و از روش‌ها و سازه‌های نوین در احداث مسکن استفاده گردد.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید در پروژه‌های جدید با پیمانکارانی که در انجام تعهدات خود از سرعت بیشتری برخوردار هستند و امکانات کافی دارند قرارداد بسته شود، تصریح کرد: با اعلام آغاز به کار پروژه‌ها به متقاضیان در بخش نهضت ملی مسکن پرداختی آنها بیشتر می‌شود که در این راستا احداث مسکن نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت، همچنین با توجه به کمبود زمین در گیلان، باید به افزایش تراکم و همچنین متناسب با داشته‌های خود و بر اساس آمایش سرزمین در بخش واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت تصمیم‌گیری نماییم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه