مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

احداث بیش از ۲۸ هزار مسکن در گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: ۲۸ هزار و ۸۴۵ مسکن در استان گیلان در حال احداث است که پیشرفت فیزیکی واحدهای در حال احداث در بخش نهضت ملی مسکن نسبت به تابستان سال جاری در وضعیت مطلوب‌تری قرار دارد.

احداث بیش از ۲۸ هزار مسکن در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدرضا فلاحتگر امروز در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به اینکه ۲۸ هزار و ۸۴۵ مسکن در این استان در حال احداث است، اظهار کرد: تعهد چهارساله استان گیلان در احداث نهضت ملی مسکن، ۵۰ هزار و ۶۶۲ واحد است که از این تعداد اکنون ۹ هزار و ۹۵۹ واحد در این طرح در گیلان در حال احداث است. همچنین در بخش بازآفرینی نیز سه هزار و ۱۵۱ واحد، در بخش مسکن روستایی ۱۲ هزار و ۴۶۳ واحد و در بخش خودمالکی سه هزار و ۲۷۲ واحد در گیلان در حال ساخت است.

وی در ادامه به اهدای زمین در بخش جوانی جمعیت اشاره کرد و افزود: در بخش جوانی جمعیت استان گیلان یک هزار و ۷۲۶ متقاضی حضور دارند که از این تعداد ۲۳۰ خانوار تاکنون زمین در اختیار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی واحدهای در حال احداث در بخش نهضت ملی مسکن نسبت به تابستان امسال بسیار مطلوب‌تر است و امیدواریم که این روند تداوم داشته باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه