سخنگوی شورای نگهبان:

داوطلبان رد صلاحیت شده چگونه اعتراضشان را ثبت کنند؟

سخنگوی شورای نگهبان گفت: داوطلبانی که به هر علتی صلاحیت آنها در مرحله قبل تأیید نشده به مدت سه روز از هفدهم تا سه‌شنبه نوزدهم دی‌ماه فرصت دارند در «سامانه داوطلب» شکایت خود را ثبت کنند.

داوطلبان رد صلاحیت شده چگونه اعتراضشان را ثبت کنند؟

هادی طحان‌نظیف امروز در خصوص اعتراض به رد صلاحیت داوطلبان دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: داوطلبانی که به هر علتی صلاحیت آنها در مرحله قبل تأیید نشده به مدت سه روز از ساعت ۸ تا ۱۸ یکشنبه هفدهم تا سه‌شنبه نوزدهم دی‌ماه فرصت دارند در «سامانه داوطلب» شکایت خود را ثبت کنند. در این سامانه امکان ثبت مستندات، درخواست ملاقات حضوری و نوبت‌گیری هم برای داوطلبان انتخابات وجود دارد.

وی در ادامه افزود: بر اساس قانون، شورای نگهبان به‌عنوان مرجع تجدیدنظر نهایی، مهلت ۳۰ روزه دارد تا درباره افرادی که اعتراضشان را ثبت کرده باشند، اعلام نظر قطعی کند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه سامانه داوطلب هم از پیوند پیامک شده برای داوطلبان و هم از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان در دسترس است، تصریح کرد: ثبت اعتراض داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌صورت حضوری انجام نمی‌شود و از طریق سامانه صورت می‌پذیرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه