دبیر ستاد انتخابات گیلان مطرح کرد:

تائید صلاحیت ۳۵۸ داوطلب انتخاب مجلس در گیلان

دبیر ستاد انتخابات گیلان، گفت: با اتمام بررسی صلاحیت داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های نظارت، صلاحیت ۳۵۸ داوطلب تائید شده است.

تائید صلاحیت ۳۵۸ داوطلب انتخاب مجلس در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، جواد شفیعی‌ثابت در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از بین داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیئت نظارت بر انتخابات، صلاحیت ۲۸ داوطلب محرز نشده و صلاحیت ۱۸۰ داوطلب نیز تائید نشد.

وی افزود: به‌علت عدم تکمیل مدارک، ثبت‌نام ۳۳ نفر تکمیل نشد و ۳۵۸ نفر نیز تائید صلاحیت شدند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با تفکیک تعداد تائیدصلاحیت‌شده‌ها در ۱۱ حوزه انتخابیه استان، بیان کرد: در شهرستان آستارا ۱۵ داوطلب تایید صلاحیت شدند این در حالی است که در آستانه اشرفیه ۱۷ داوطلب، در بندرانزلی ۱۶ داوطلب، در رودسر و املش ۴۳ داوطلب، در لاهیجان و سیاهکل ۲۹ داوطلب، در لنگرود ۲۴ داوطلب، در صومعه‌سرا ۱۲ داوطلب در رودبار ۲۷ داوطلب، در فومن و شفت ۲۵ داوطلب تائید صلاحیت شدند.

شفیعی‌ثابت ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر صلاحیت ۳۶ داوطلب تایید و در حوزه انتخابیه رشت و خمام نیز ۱۱۴ نفر تائید صلاحیت شدند.

وی تصریح کرد: در روزهای ۱۵ و ۱۶ دی فرمانداران نتایج را مکتوب به داوطلبان ابلاغ می‌کنند و داوطلبانی که عدم تائید یا عدم احراز صلاحیت شدند، می‌توانند برابر قانون طی سه روز از ۱۷ الی ۱۹ دی ماه اعتراض خود را از طریق سامانه به شورای محترم نگهبان ارسال نمایند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه