امام جمعه املش در گفتگو با «هشت‌‎دی»:

انتقام واقعی در نابودی اسرائیل و آمریکا است

امام جمعه املش با اشاره به زنده نگه‌داشتن تفکر و سیره سردار سلیمانی در منطقه، گفت: انتقام واقعی در نابودی اسرائیل و آمریکا است.

انتقام واقعی در نابودی اسرائیل و آمریکا است

حجت‌الاسلام علی رنجبر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، راز موفقیت انسان را بنا بر قرآن و احادیث نیت خالص دانست و اظهار کرد: سردار سلیمانی نیت پاک و اخلاص عمل داشت و تبعیت محض از ولایت‌فقیه برایش بسیار مهم بود و هر آنچه که بر وی تکلیف می‌شد با اخلاص انجام می‌داد.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی سردار سلیمانی به مردم در مواقع نیاز و بحران‌ها، گفت: خداوند وعده داده اگر کسی از روی اخلاص و ایمان عمل کند محبوب مردم شود و سردار سلیمانی نیز همین‌گونه زندگی کرد.

امام جمعه املش افزود: ولایت‌مداری بدون هیچ سیاست‌بازی و عشق به هدف و تبعیت محض از رهبری باعث شد، سردار سلیمانی محبوب و ماندگار شود.

حجت‌الاسلام رنجبر با بیان اینکه سردار سلیمانی برای نجات همه مردم در دنیا کار می‌کرد، عنوان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد سردار سلیمانی جان‌فشانی و ایثار بود و این یعنی آنکه همه چیز خود را در راه خدا فدا کرد و از جان و مال و آبروی خود گذشت و ما نیز باید همین رویه را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه راه سردار سلیمانی طولانی اما ماندگار است، تصریح کرد: رسانه‌ها و همه صاحبان تریبون و مسئولان موظف هستند با ابزار هنر و از طریق رسانه نام و یاد سردار سلیمانی را زنده نگه دارند.

امام جمعه املش با بیان اینکه خروج آمریکا از منطقه بخشی از انتقام شهادت سردار سلیمانی است، افزود: مجازات تنها در کشتن نیست؛ بلکه باید راه باطل را نابود کرد و امروز نیز مبارزات حماس علیه رژیم صهیونیستی از این جنس انتقام است.

وی خاطرنشان کرد: نابودی فکر باطل، انتقام است و همان‌طور که امام حسین (ع) با مبارزه خود ماندگار شد ما نیز وظیفه داریم رژیم صهیونیستی را نابود کنیم و مکتب سردار سلیمانی و مستضعفان را جایگزین آن کنیم.

وی تأکید کرد: البته عاملان شهادت سردار نیز باید مجازات و کشته شوند؛ اما بزرگ‌ترین هدف نابودی اسرائیل و آمریکا و زنده نگه‌داشتن تفکر و سیره سردار سلیمانی در منطقه است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه