مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان:

تأمین مصالح خط‌آهن رشت – آستارا در اولویت است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری مجوز برداشت ۸۹ فقره معدن برای استفاده در پروژه‌های عمرانی صادر شده است، گفت: در هنگام صدور مجوزها تأمین مصالح پروژه‌های عمرانی استان به‌ویژه خط‌آهن رشت – آستارا در اولویت است.

تأمین مصالح خط‌آهن رشت – آستارا در اولویت است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» تیمور پورحیدری امروز در سفر به آستارا و بازدید از معادن این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران ضمن هشدار به کلیه بهره‌برداران معادن، اظهار کرد: فعالیت ایمن و اصول علمی در برداشت ذخائر معادن موردتوجه باشد که در غیر این صورت آسیب‌های جدی انسانی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در عملیات فعالیت و حذف پیچ و تعریض محور آستارا به بهارستان باید ضوابط و اصول فنی و ایمنی رعایت شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در ادامه برداشت مصالح معدنی ویژه پروژه‌های عمرانی گیلان را بیش از ۵ میلیون ۴۹۰ هزار تن در ۸ماهه امسال عنوان کرد و افزود: ضمن تذکر جدی به بهره‌بردار و مسئول فنی معدن بهارستان آستارا، مقرر شد مراتب با قید فوریت و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان جهت ایمن‌سازی محور مذکور در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری مجوز برداشت ۸۹ فقره معدن برای توسعه آبادانی و استفاده در پروژه‌های عمرانی صادر شده است، تصریح کرد: در هنگام صدور مجوزها تأمین مصالح پروژه‌های عمرانی استان گیلان به‌ویژه خط‌آهن رشت – آستارا در اولویت است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه