دعوت مدیرکل صمت گیلان جهت ثبت‌نام بازرگانان در انتخابات اتاق بازرگانی

مدیرکل صمت گیلان گفت: از کلیه بازرگانان مستعد دعوت می‌شود هرچه سریع‌تر در دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اقدام به ثبت‌نام نمایند تا شاهد یک هیات نمایندگان کارا در گیلان باشیم.

دعوت مدیرکل صمت گیلان جهت ثبت‌نام بازرگانان در انتخابات اتاق بازرگانی

به گزارش هشت‌دی، تیمور پورحیدری با اعلام آغاز ثبت‌نام دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان اظهار کرد: حائزین شرایط کاندیداتوری این انتخابات هر چه سریع‌تر جهت بارگذاری مدارک و ثبت‌نام اقدام کنند تا در فرآیند انتخابات اتاق قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان به صورت الکترونیکی و از طریق آدرس WWW.ELECTION.ICCIMA.IR اینترنتی با بارگذاری مستندات و تکمیل فرم‌های مربوطه و در نهایت دریافت کد رهگیری صورت می‌گیرد و هم می‌توانند به صورت حضوری با مراجعه به اتاق بازرگانی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گیلان با تاکید بر حضور افراد توانمند در پروسه انتخابات تصریح کرد: از کلیه بازرگانان مستعد و حائز شرایط و خبره استان دعوت می‌شود هرچه سریع‌تر اقدام به ثبت‌نام نمایند تا شاهد یک هیات نمایندگان کارا در استان باشیم و به دنبال آن بتوانیم در جهت ترسیم آینده‌ای روشن و بهبود مناسبت‌های تجاری استان و کشور گام برداریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه