مدیرکل صمت گیلان در اتاق اصناف رشت:

تقویت بازار و صنوف در صدر امور اتاق اصناف گیلان باشد

مدیرکل صمت گیلان با اشاره به اینکه ساماندهی و تقویت بازار و صنوف در صدر امور اجرایی اتاق اصناف باشد، گفت: نبض اقتصاد خرد در دستان توانمند بازاریان است و همواره منشاء فرهنگ‌سازی خیر و برکت در حوزه اقتصادی و معاش مردم هستند.

تقویت بازار و صنوف در صدر امور اتاق اصناف گیلان باشد

به گزارش ۸دی،  مدیرکل صمت استان گیلان با حضور در محل اتاق اصناف رشت در جمع هیئت رئیسه اتاق اصناف، اظهار کرد: ساماندهی و تقویت بازار و صنوف در صدر امور اجرایی اتاق اصناف باشد.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف رشت باید سرآمد و الگوی اتاق‌های اصناف سراسر استان در عملکرد و حمایت از کسبه باشد، افزود: نبض اقتصاد خرد در دستان توانمند بازاریان است و همواره منشاء فرهنگ‌سازی خیر و برکت در حوزه اقتصادی و معاش مردم هستند.

تیمور پورحیدری اعتماد و انصاف را مهمترین سرمایه بازاریان دانست و گفت: تحولات بنیادین در جهت اعتلای وضعیت صنوف لازم و ضروری است. انحصار طلبی و زیاده خواهی در فضای بازار بسیار مهلک و آسیب رسان است که فعالان اقتصادی بایستی در محیط کار خود از آن اجتناب نموده تا بتوانند سهم حداکثری را در جلب مشتریان داشته باشند.

این مسئول کسبه و بازاریان را نزدیکترین اقشار به آحاد جامعه توصیف و بیان کرد: تسهیل در انجام خدمات صنفی در اتحادیه مختلف و نظارت بر امور اجرایی اتحادیه ها مورد انتظار است تا بتوانیم بازاری منسجم و پر رونق و پر جنب و جوش را شاهد باشیم.

مدیرکل صمت گیلان با تاکید بر لزوم پیشگیری از آسیب به فعالان بازار در اغتشاشات اخیر تصریح کرد: نقش و جایگاه بازاریان از ابتدای انقلاب در حمایت از نظام بسیار برجسته و مشخص بوده و همواره در هنگام ناملایمات و خدعه های خصمانه دشمنان کشور، هوشمندانه در کنار مردم و نظام ایستادند که به غایت قابل تحسین و تقدیر است.

پورحیدری از اتاق اصناف به عنوان حامی بازار و بازوی حاکمیتی در ساماندهی امور کسبه یاد و خاطرنشان کرد: ناامنی باعث رکود رونق بازار و سرمایه خواهد شد لذا اتاق اصناف و اتحادیه ها در التهابات اخیر، موظفند با هوشیاری ضمن هدایت و نظارت صنوف، با حفظ آرامش از حریم بازار آنچنان که شایسته این مرز و بوم است صیانت نمایند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه