سخنگوی ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

پیش‌بینی بیش از ۲ هزار شعبهٔ اخذ رأی در گیلان

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از پیش‌بینی ۲ هزار و ۶۸۸ شعبهٔ اخذ رأی در این استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با انتخابات پیشین مجلس ۵ درصد افزایش دارد.

پیش‌بینی بیش از ۲ هزار شعبهٔ اخذ رأی در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» جواد شفیعی‌ثابت امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در گیلان ۲ هزار و ۶۸۸ شعبهٔ اخذ رأی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و ۳۷۲ شعبه به طور سیار پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این رقم در مقایسه با انتخابات پیشین مجلس ۵ درصد افزایش دارد، افزود: مردم در صورت علاقه به قرارگرفتن جزء عوامل اجرایی انتخابات در دوازدهمین دورهٔ انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دورهٔ انتخابات خبرگان رهبری می‌توانند با مراجعه به سامانه استانداری ثبت‌نام کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی داوطلبان شرکت در دوازدهمین دورهٔ رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را از سوم تا دهم اسفندماه ۱۴۰۲ و به مدت یک هفته اعلام و تصریح کرد: دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور در ۴۶ حوزهٔ اخذ رأی گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه