استاندار گیلان از دانشکده فنی شرق گیلان بازدید کرد + عکس

اسدالله عباسی در پی مطالبات برخی از دانشجویان دانشکده فنی شرق گیلان به همراه برخی از مسئولان اجرایی از این دانشکده بازدید کرد و در جریان مطالبات دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

استاندار گیلان از دانشکده فنی شرق گیلان بازدید کرد + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط‌عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی در پی مطالبات برخی از دانشجویان دانشکده فنی شرق گیلان عصر روز جمعه به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان، فرماندار، امام‌جمعه و مسئولان شهرستان رودسر از این دانشگاه بازدید کرد.

وی با حضور در زمین اهدایی شهرداری و شورای اسلامی شهر واجارگاه رودسر، دستور بررسی فنی و اجرایی برای اراضی موجود در جهت احداث دانشکده فنی مهندسی شرق با همکاری همه مسئولان و نیز دعوت خیرین را صادر کرد.

استاندار گیلان همچنین در جلسه جمع‌بندی، پس از استماع نقطه‌نظرات حاضرین، به مسئولان فرصت ۱۰روزه داد تا مباحث و مشکلات مختلف دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان را به‌صورت دقیق بررسی و ارزیابی کرده و راهکارهای اجرایی آن در دستور کار گیرد.

رئیس دانشگاه گیلان یک مدیر بومی را جایگزین کند

عباسی با تأکید بر اینکه مدیریت امورات دانشجویان و دانشگاهیان امری حائز اهمیت است که تنها با تخصص میسر نیست؛ گفت: در این زمینه رئیس دانشگاه گیلان یک مدیر بومی را جهت اینکه وقت بیشتری برای نظارت و رسیدگی به امورات دانشجویان و ارتقای کیفیت فعالیت‌های دانشکده با استفاده از ظرفیت‌های منطقه داشته باشد را جایگزین کند.

 وی با بیان اینکه اعضای هیئت‌علمی، استادان و دانشجویان نخبگان جامعه اسلامی هستند، بر تسریع در رفع مشکلات این دانشکده تأکید کرد.

صدای دانشجویان را با جان و دل می‌شنوم

 استاندار گیلان همچنین در جمع دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی شرق استان حاضر شد و پای درد دل آنان نشست.

 وی شنیدن صدای دانشجویان، رسیدگی و گره‌گشایی از مشکلات آنان را وظیفه مسئولان دانست و گفت: موظفیم صدای دانشجویان را با جان و دل بشنویم و راه را برای کسب علم و معرفت آنان هموار کنیم.

 عباسی با اشاره به فعالیت و تلاش دولت مردمی سیزدهم در سفرهای استانی اظهار کرد: من نیز به‌عنوان عضوی از دولت کار جهادی و انقلابی را وظیفه خود می‌دانم.

 وی با بیان اینکه دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان دغدغه‌هایی در حوزه امکانات، خوابگاه و مسائل مختلف داشتند، اضافه کرد: این مسائل چهارشنبه گذشته در مراسم روز دانشجو در تالار حکمت دانشگاه گیلان به بنده ارائه شد به همین جهت بر اساس قول داده شده امروز برای رسیدگی به مشکلات دانشجویان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه در دانشکده حضور یافتم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: امکانات، خوابگاه، آزمایشگاه و کارگاه دانشکده فنی شرق گیلان بررسی شد و با تقسیم کار بین مدیران و مسئولان دانشگاه مقرر شد از فردا به مدت ۱۰ روز مشکلات این دانشکده بررسی و تعیین تکلیف شود.

 وی اظهار کرد: رسیدگی مسائل مطرح شده در این دانشکده در شهرستان رودسر به ریاست فرماندار و در استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار انجام می‌شود.

عباسی در جمع دانشجویان دانشکده شرق گیلان گفت: باید سطح کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه و نمازخانه از نظر کیفیت متناسب با شرایط شما دانشجویان باشد.

 وی با بیان اینکه شما دانشجویان نباید دغدغه حمل‌ونقل، استاد و خوابگاه داشته باشید، بیان کرد: از همه توان مدیریتی خود در استان برای رفع دغدغه‌های شما از نظر علمی و سایر مسائل پاسخگو خواهم بود.

 عباسی با تأکید بر اینکه مسئولان باید پاسخگوی شما دانشجویان بوده و برای رفع مشکلاتتان تلاش کنند، بیان کرد: مسائل و مشکلات شما دانشجویان در دانشکده شرق گیلان مرتفع می‌شود و تا ۱۰ روز آینده نتیجه اقدامات، مصوبات و اجرای آنها اعلام خواهد شد.

 استاندار گیلان همچنین با اعضای هیئت‌علمی دانشکده فنی شرق گیلان نیز دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه