مسئول معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان در گفتگو با «هشت‌دی»:

عملکرد صحیح رسانه‌ای منجر به شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود

مسئول معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان، گفت: عملکرد صحیح در حوزه رسانه و روایتگری از مراجع موثق خبری، توطئه‌های شوم دشمنان را با شکست مواجه می‌کند.

عملکرد صحیح رسانه‌ای منجر به شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود

محمد پوراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به ابعاد جنگ ترکیبی دشمن، اظهار کرد: مسائل سال گذشته و تمامی بازخوردهای پس از آن بر اساس روایت یک فرد از یک حادثه رقم خورد که این مسئله نشان‌دهنده یک جنگ شناختی تمام‌عیار با یک برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه از سوی دشمنان علی‌الخصوص نظام سلطه است.

وی به اهمیت جایگاه روایتگری در حوزه جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: در حوزه فضای مجازی و آنچه که به‌وسیله ابزار رسانه در حال رقم‌خوردن است کسی می‌تواند موفق عمل کند که روایت اول را داشته باشد.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: در جریانات سال گذشته به‌واسطه این هیاهوی مجازی شاهد اعتراض جمعی از هموطنان و کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند بودیم که در این فضای غبارآلود دچار شبهاتی شدند؛ لذا عملکرد صحیح در حوزه رسانه و روایتگری از مراجع موثق خبری می‌تواند توطئه‌های شوم دشمنان را با شکست مواجه کند.

پوراسماعیلی ادامه داد: با فرونشستن غبار فتنه، بسیاری از واقعیت‌ها و عوامل پشت‌صحنه این جریانات برای مردم روشن شد؛ لذا همگان دیدیم که مردم صف خویش را از این افراد جدا کردند.

وی با اشاره به نقاط ضعف دشمن در این راستا، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که تمام برنامه‌ریزی این افراد درست بود الّا اینکه مردم ایران را نشناختند؛ لذا این عدم درک صحیح از سوی دشمن سبب غفلت و شکست آنان شد.
مسئول معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان، گفت: مردم ما با بصیرت هستند و صحنه را می‌بینند، کلام را می‌شنوند و در حوزه‌های مختلف با هوشیاری در بزنگاه‌های حساس وارد میدان می‌شوند؛ لذا باید قدردان این مردم باشیم و دشمنان بدانند که با جامعه و مردمی روبه‌رو هستند که با یک ذهن آگاه، خوب را از بد تشخیص می‌دهند.

پوراسماعیلی تصریح کرد: دشمن کارش دشمنی است و هیچ‌گاه از پای نخواهد نشست؛ اما وظیفه همگان در تقابل با توطئه‌های دشمن، آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی در تمامی حوزه‌ها است، علی‌الخصوص در فضای مجازی به‌عنوان فضایی که تحت اختیار دشمن قرار دارد نیازمند یک برنامه‌ریزی ویژه هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات رهبری انقلاب در مواجهه با دشمن نباید در حالت تدافعی باشیم؛ بلکه باید در حالت تهاجمی و حمله قرار بگیریم و دست برتر را داشته باشیم و دشمن را وادار به واکنش کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه