در بیانیه روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان اعلام شد:

هیچ‌گونه شکایت یا پیگیری قضایی از طلاب مطالبه‌گر انجام نشده است

در بیانیه روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت و ستاد اقامه نمازجمعه شهر رشت آمده است: هیچ‌گونه شکایت یا پیگیری قضایی از طلاب مطالبه‌گر انجام نشده است.

هیچ‌گونه شکایت یا پیگیری قضایی از طلاب مطالبه‌گر انجام نشده است

به گزارش هشت‌دی روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت و ستاد اقامه نمازجمعه شهر رشت در رابطه با حواشی پیش‌آمده در نماز جمعه این هفته شهر رشت بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فَقُولَا لَهُ قَوْلًا لَییّنًا لَعَلَّهُ یَتَذَککّرُ أَوْ یَخْشَیٰ

نماز جمعه مرکز بیان مطالبات مردمی و محل رجوع عامه مردم جهت طرح مشکلات و مطالبات است که امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در خصوص فریضه حجاب نیز جزو لاینفک همین مطالبات عمومی می‌باشد.

امروز جریان اعتراض سه عزیز که از طلاب غیربومی مطالبه‌گر فریضه واجب حجاب از مسئولان بودند، موجب سوءاستفاده برخی سودجویان گردید؛ لذا ستاد اقامه نماز جمعه شهر رشت و روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن حمایت از جریان مطالبه‌گری در حوزه عفاف و حجاب اعلام می‌دارد هیچ‌گونه شکایت یا پیگیری قضایی از طلاب عزیز نداشته است. همان‌طور که مردم فهیم و دغدغه‌مند استان گیلان در جریان مطالبات حضرت آیت‌الله فلاحتی از سه سال قبل و به‌ویژه طی هفته‌های گذشته با برگزاری جلساتی پیگیر مطالبات این عزیزان بوده است و تریبون نمازجمعه در هفته گذشته مورخ ۱۴۰۲/۹/۳ در اختیار مطالبه‌گران عفاف و حجاب خواهران قرار گرفت تا دغدغه‌های خود را مطرح کنند و ضمناً در بیانیه خود از زحمات و اقدامات مؤثر و مواضع قاطع ایشان تقدیر و تشکر نمودند، لکن نباید با رفتارهایی خارج از عرف و ضوابط و برهم‌زدن نظم زمینه سودجویی بیگانگان و سوءاستفاده‌گران را فراهم نمود.

روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت

ستاد اقامه نمازجمعه شهر رشت

۱۴۰۲/۰۹/۱۰

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه