هشت‌دی گزارش می‌دهد:

سنگری که با سلاح عشق می‌جنگد

بسیج سنگری خاکی است که با سلاح عشق و ایمان در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند و بی‌چشمداشت برای اعتلای نام ایران از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

سنگری که با سلاح عشق می‌جنگد

به گزارش هشت‌دی نام بسیج و بسیجی در فرهنگ ما با لباس خاکی و خدمت بی‌منت گره خورده است؛ دستانی که بی‌چشمداشت برای کشورشان کار می‌کنند و برای اعتلای نام ایران از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

نقش‌آفرینی بسیج در تحکیم اعتقاد و علاقه ملت ایران و بسیاری از نقاط جهان به انقلاب اسلامی و خدمت در عرصه‌های مختلف و امیدآفرینی در جامعه از طریق گسترش فرهنگ جهادی بر کسی پوشیده نیست.

یکی از نقاط رضایت مردم ایران، تقویت بنیه دفاعی کشور مخصوصاً در حوزه موشکی است که این مهم نیز با تلاش شبانه روزی و جهادگونه دانشمندان مؤمن و بسیجی این مرز و بوم حاصل شده است که در راستای لبیک به فرمان امام خمینی (ره)، چفیه بر گردن انداخته و بند پوتین‌های رزم را محکم و در سنگر علم جانانه ایستادند تا هیچ نگاه حرامی سوی انقلاب و ایران نرود.

نقش مؤثر بسیج در تامین امنیت کشور

محمد نیک‌فطرت در گفتگو با هشت‌دی، با بیان اینکه بسیج شجره طیبه یادگار امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: بسیج در طول این ۴۰ سال متناسب با تهدیدها و بحران‌ها برای کشور و انقلاب نقش‌آفرینی کرده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر بسیج در تامین امنیت کشور، بیان کرد: در اغتشاشات و فتنه‌آفرینی‌ها خود را مسئول حفظ نظام اسلامی و امنیت و آرامش جامعه می‌دانیم.

وی افزود: ماموریت‌های بسیج حول ۳ محور شامل جنگ نرم، امنیت پایدار محله و محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی است و در طول این سال‌ها تمامی برنامه‌های خود را بر این اساس پیش برده است.

کسب رضایت محرومان اولویت برنامه‌های بسیج است

نیک‌فطرت با بیان اینکه یکی از اهداف ما از اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی، ایجاد رضایت‌مندی نزد مردم علی‌الخصوص در مناطق کم‌برخوردار است، تصریح کرد: برپایی میز خدمت در هفته بسیج با حضور رؤسای ادارات مختلف در همین راستا است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برخی اقدامات در هفته بسیج، عنوان کرد: توزیع ۵۰ سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد و ساخت و تحویل ۴۴ واحد مسکن محرومین از جمله اقدامات بسیج در راستای محرومیت‌زدایی است.

بسیج یعنی ذوب در ولایت و شهادت و بسیجی مرد روزهای سخت است

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیج باید ضمن ایمان‌افزابودن، امیدبخش و نشاط‌بخش نیز باشند، خاطرنشان کرد: بسیج یعنی ذوب در ولایت و شهادت و بسیجی مرد روزهای سخت است.

نیک فطرت با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین، گفت: قرارگاه جهاد تبیین در پایگاه فعالیت دارد و شبهات و مسائل روز که در فضای مجازی و جامعه مطرح می‌شود را احصا می‌کنیم تا از طریق نشست‌های مختلف توسط هادیان سیاسی مطرح شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه آبی امام رضا(ع) با مشارکت سپاه و سازمان‌های مربوطه، گفت: گیلان دومین استان دارای تنش آبی است از این رو در پروژه تامین آب شرب مناطق دارای مشکل مانند لوله گذاری و حفاری و… مشارکت می‌کنیم‌.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، افزود: تجمع ۶هزارنفری بسیجیان روز جمعه در رشت، کار کم‌نظیری بود که با همت همه اعضا انجام گرفت و از زحمات و فعالیت فرماندهان و بسیجیانی که همواره با کمترین امکانات خدمت می‌کنند تقدیر شد.

وی با اشاره به ویزیت رایگان گروه‌های جهادی در قالب کاروان سلامت، گفت: چهار سال است که ویزیت و دادن دارو به بیماران نیازمند توسط پزشکان بسیجی به صورت مداوم انجام می‌شود.

آری! مردم ایران سال هاست که در عمل ثابت کردند به پیروزی خون بر شمشیر ایمان دارند و بسیج نیز با تکیه بر همین تفکر فعالیت می‌کند و تا انقلاب پابرجاست بسیجیان مخلص «روح‌الله» در میدان ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه