معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان:

 بسیج در تمامی عرصه‌ها دشمن را تحت تأثیر قرار داده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه‌ها دشمن را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: ایده‌ها و طرح‌های بسیج در راستای خدمات‌رسانی به مردم باید با سرعت و اثربخشی لازم به سرانجام برسد.

 بسیج در تمامی عرصه‌ها دشمن را تحت تأثیر قرار داده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد جلائی امروز در آیین دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان گیلان در سالن فراجا رشت با اشاره به شاخصه‌های بسیج اظهار کرد: بسیج، مکتب عشق و دلدادگی است.

 وی به یکی از فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خصوص بسیج اشاره کرد و گفت: اگر در توجه به بسیج و بسیجیان غفلت شود به آتش دوزخ الهی دچار خواهیم شد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه بسیج یک مکتب و تفکر است، تصریح کرد: شاهد تجلی وحدت در میان بسیجیان هستیم که به علت این شاخصه‌های مهم همواره در معرض آسیب و طمع قرار دارد؛ اما همواره تحت زعامت ولی‌فقیه سرافراز بوده است.

 جلائی ادامه داد: ضروری است ایده‌ها و طرح‌های بسیج در راستای خدمات‌رسانی به مردم با سرعت و اثربخشی کافی به سرانجام برسد.

 وی با بیان اینکه بسیج بی ارکان و ساختار نیست، گفت: امروز بسیج در تمامی عرصه‌ها دشمن را تحت تأثیر خویش قرار داده و تمامی مرزهای بین‌المللی را درنوردیده است؛ لذا نیازمند حفاظت و حراست است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در پایان خاطرنشان کرد: عدم حمایت از بسیج هیچ خللی در روند فعالیت‌هایش نخواهد داشت؛ بلکه خودمان از این قافله جا خواهیم ماند؛ لذا نیازمند هستیم تا با تمام قوا پای‌کار باشیم و از تمام این طرح‌ها حمایت همه‌جانبه صورت بگیرد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه