استاندار گیلان:

رئیس‌جمهور به‌زودی به گیلان سفر می‌کند

 استاندار گیلان با بیان اینکه بخش اعظمی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به گیلان اجرایی شده است، گفت: رئیس‌جمهور به‌زودی به گیلان سفر می‌کند.

رئیس‌جمهور به‌زودی به گیلان سفر می‌کند

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه آستانه‌اشرفیه به مشکل کمبود آرد در این شهرستان اشاره کرد و با اشاره به بازدیدش از شهرستان، اظهار کرد: گزارش‌هایی مبنی بر کمبود آرد و نان در آستانه‌اشرفیه به استانداری اعلام شد.

 وی با توجه به میزان توزیع آرد در گیلان، گفت: کمبود آرد و نان در شهرستان آستانه‌اشرفیه قابل قبول نیست؛ زیرا با وجود تبدیل ۲۹ هزار تن گندم در گیلان به آرد، ۴۳۹ میلیارد تومان یارانه آرد در استان پرداخت می‌شود و همچنین ۳ هزار و ۵۰۰ کیسه آرد مازاد نیز در گیلان توزیع می‌شود.

 استاندار گیلان از فرماندار آستانه‌اشرفیه و مدیران شهرستانی خواست این معضل را به‌طورجدی پیگیری کنند.

 عباسی با اشاره به اینکه فرماندار آستانه‌اشرفیه دلایل کمبود آرد و نان در این شهرستان را احصا کرده و به مردم اطلاع دهد، گفت: این معضل باید سریعاً برطرف شود.

 وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهرستان زیارتی آستانه‌اشرفیه، گفت: توسعه حرم از جمله راه‌اندازی کتابخانه حرم حضرت سید جلال‌الدین اشرف (ع) طبق برنامه انجام می‌شود و همچنین طبق جلساتی که با سفیر عراق در ایران و سفیر ایران در عراق داشتیم در خصوص حضور زوار خارجی در شهرستان اشرفیه داشتیم.

 استاندار گیلان در ادامه با اعلام نارضایتی از وضعیت جاده آستانه به بندر کیاشهر خواستار ایمن‌سازی این جاده در سریع‌ترین زمان ممکن، شد و تصریح کرد: به‌روزرسانی شبکه برق آستانه‌اشرفیه به‌خصوص در مناطق روستایی را نیز در دستور کار داریم.

 وی با بیان اینکه دولت سیزدهم هیچ پروژه‌ای را تا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آغاز نکرده است با اشاره به روند تکمیل راه‌آهن رشت – کاسپین و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه منجیل – رودبار، گفت: طبق مساعدت و همکاری وزارت راه و شهرسازی این دو پروژه حداکثر تا آغاز سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

 استاندار گیلان در پایان اعلام کرد: بخش اعظمی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به گیلان اجرایی شده است و رئیس‌جمهور به‌زودی به گیلان سفر می‌کند.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه