صنوبران سرخ| شهید رضا علیزاده

مسلمان انقلابی هرگز نمی‌میرد

شهید رضا علیزاده در قسمتی از وصیت‌نامه خودنوشت: بدانید که مسلمان انقلابی هرگز نمی‌میرد و مرگ در اسلام برای ایشان مفهومی ندارد؛ بلکه ایشان زندگی جاودانه اخروی دارند.

مسلمان انقلابی هرگز نمی‌میرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»شهید رضا علیزاده در سال ۱۳۴۳ در یک خانواده کشاورز روستایی دیده به جهان گشود. دوران کودکی را در کنار نواده سپری کرد و تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در روستای خود به پایان رسانید و جهت ادامه تحصیل عازم لاهیجان شد تا سوم هنرستان در رشته ساختمان ادامه تحصیل داد.

وی جوانی مؤدب و بسیار بااستعداد بود و روحیه مذهبی بسیار بالایی داشت. او نمی‌توانست ببیند که یک دشمن مملکت ما تجاوز کند و آرام بنشیند به همین خاطر عازم جبهه شد که پس از مبارزه علیه دشمن در تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

قسمتی از وصیت‌نامه شهید رضا علیزاده:

از شما می‌خواهم که کاملاً از روحانیت حمایت و پشتیبانی کنید و در همه حال آنها را تقویت کنید.

عزیزان من، در غم مرگ من ناراحت نباشید و بدانید که مسلمان انقلابی هرگز نمی‌میرد و مرگ در اسلام برای ایشان مفهومی ندارد؛ بلکه ایشان زندگی جاودانه اخروی دارند.

مادر جان سلام مرا بپذیر و بدان که حال وقت آن شده که رسالت زینب را بر دوش بگیری و زینب و از صبر و استقامت کن. در مرگ من گریه نکن بلکه بخند و خوشحال باش و بدان که من آگاهانه به این راه رفته‌ام و با اعتقاد کامل در این راه جان سپرده‌ام و تنها از شما می‌خواهم که برایم طلب آمرزش کنید.

برادران و خواهرم، در راه پیشبرد انقلاب و اسلام از هیچ کمکی کوتاهی نکنید و تا آنجا که می‌توانید برای شناخت اهداف انقلاب اسلامی کوشش کنید و به مردم آگاهی بدهید.

به مردم بگویید که خون حسین (ع) هرگز از جوشش نمی‌افتد و در طول تاریخ جریان خواهد داشت و تا انقلاب مهدی (عج) خون‌های به این دریای بیکران و جوشش بی‌امان راه حسین (ع) اضافه خواهد شد تا هدف امام حسین (ع) را به منزل مقصود برسانند و این خون‌های آنهایی خواهد بود که آرزو می‌کردند در صحرای کربلا بودند و امام حسین (ع) را یاری می‌نمودند و امروز با شماست که خون این عزیزان را پاس بدارید و ادامه‌دهنده راهشان باشید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه