استاندار گیلان:

توانمندی گیلان در حوزه گردشگری بی‌نظیر است

استاندار گیلان با بیان اینکه توانمندی‌های بالقوه این استان در حوزه‌های گردشگری کم‌نظیر است، گفت: برنامه‌ریزی حساب شده جهت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند روند توسعه و اشتغال‌زایی را تسریع نماید.

توانمندی گیلان در حوزه گردشگری بی‌نظیر است

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی عصر امروز در نخستین جلسه شورای استانی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان، با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اظهار کرد: توانمندی‌های بالقوه گیلان در حوزه‌های گردشگری مختلف کم‌نظیر است.

 وی ادامه داد: برنامه‌ریزی حساب شده جهت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند روند توسعه و اشتغال‌زایی را در استان تسریع نماید.

استاندار گیلان با اشاره به اهداف و مزایای شکل‌گیری شورای میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان، تصریح کرد: در بستر تشکیل این شورا ذیل شورای‌عالی مربوطه بسیاری از اختیارات این حوزه تمرکززدایی و به گیلان واگذار شده که این امر می‌تواند از پیچیدگی‌های اداری کاسته و روند جذب سرمایه‌گذار را همراه با رونق اقتصاد و اشتغال تسریع نماید.

عباسی توسعه مراکز و تأسیسات گردشگری را عاملی جهت پیشگیری از ویلاسازی و دست‌اندازی به عرصه‌های طبیعی دانست و ادامه داد: هر چقدر در حوزه ساخت هتل و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری، پویاتر عمل شود، اقبال عمومی برای ساخت اقامتگاه‌های شخصی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه