استاندار گیلان:

کار جهادی در حوزه سلامت مهم است

استاندار گیلان با بیان اینکه گروه‌های جهادی پزشکی جوانان و متخصصان با تمام وجود خود در خدمت اقشار مختلف مردم قرار می‌گیرند، گفت: سلامت و درمان کاری فوق‌العاده و مهمی است.

کار جهادی در حوزه سلامت مهم است

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی عصر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از فعالیت‌های گروه‌های جهادی پزشکی در رشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آن چیزی که در بخش سلامت بسیار اهمیت دارد این است که گروه‌های جهادی پزشکی نگاه خیرخواهانه به مردم دارند.

 وی با بیان اینکه در گروه‌های جهادی پزشکی جوانان و متخصصان با تمام وجود خود در خدمت اقشار مختلف مردم قرار می‌گیرند، افزود: مردم نیز از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی رضایت کامل دارند.

 استاندار گیلان با اشاره به اینکه برخی از اقشار مختلف مردم بیمه نیستند و هزینه برخی از درمان بیماری‌ها بالا است، تصریح کرد: این افراد با مراجعه به گروه‌های جهادی پزشکی، توسط این عزیزان رایگان معاینه و راهنمایی می‌شوند.

 عباسی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در ۲ بخش عمران و آبادانی و سلامت کار می‌کنند که بخش سلامت و درمان کاری فوق‌العاده و مهمی است ابراز امیدواری کرد کارگروه‌های جهادی پزشکی بیش‌ازپیش شود.

 لازم به ذکر است نیروهایی از ۲ قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و بهشت خدمت از روز پنجشنبه در استان گیلان خدمات پزشکی را به مردم ارائه می‌دهند که این گروه‌ها با حضور ۲۲ تیم تخصصی در حوزه دندانپزشکی، اطفال و داخلی و قلب حضور یافته و حدود ۶ هزار نفر نیز در ۲ روز از خدمات گروه‌های جهادی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه