از اواخر مهر؛

شیرخشک در ۳۵۰ داروخانه گیلان عرضه می‌شود

کمبود شیرخشک در هفته‌های اخیر از معضلات خانواده‌های گیلانی است این در حالی است که مسئول معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از عرضه شیرخشک در ۳۵۰ داروخانه‌ منتخب استان با ارائه کد ملی نوزادان خبر می‌دهد.

شیرخشک در ۳۵۰ داروخانه گیلان عرضه می‌شود

به گزارش هشت‌دی، کمبود شیرخشک در هفته‌های اخیر از معضلات خانواده‌های گیلانی است، کمیاب‌شدن شیرخشک در برخی از داروخانه‌های استان گیلان موجب نگرانی و رنجش والدین شده است.

این در حالی است که مسئول معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تامین شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های منتخب استان خبر می‌دهد.

افشین جهش در گفتگویی تلویزیونی در این رابطه، گفت:  خانواده‌های گیلانی برای تامین شیرخشک موردنیاز فرزندشان از اواخر مهر با مراجعه به داروخانه‌های منتخب، سهمیه شیرخشک نوزادشان را دریافت کنند.

وی افزود: از ۵۰۰ داروخانه در استان ۳۵۰ داروخانه شیرخشک را از اواخر مهر و اوایل آبان ماه می‌توانند توزیع کنند.

مسئول معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بیان کرد: هر فرد با ارائه کد ملی نوزاد خود می‌تواند با مراجعه به داروخانه‌های معتبر در سطح استان هر ماه ۱۲ شیرخشک را برای نوزادش به مدت دوسال دریافت کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ۲۵ نوع انواع شیرخشک در کشور و استان توزیع می‌شود و نان از مهم‌ترین برند‌های شیر خشک وارداتی است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه