مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

پرداخت معوقات قطعه‌سازان گیلانی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از پرداخت معوقات قطعه‌سازان گیلانی خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۵ واحد راکد صنعتی در دولت سیزدهم فعال شده است.

پرداخت معوقات قطعه‌سازان گیلانی

به گزارش هشت‌دی  تیمور پورحیدری امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل اولین نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با مجمع نمایندگان و استاندار گیلان، اظهار کرد: این جلسه با هدف پیگیری چالش‌ها و دغدغه‌های فعالان و کارآفرینان حوزه تولید و تجارت در محل ستاد وزارت صنعت، معدن و تجارت با مشارکت معاونین و مدیران مرتبط وزارتخانه تشکیل شد.

 وی افزود: در این جلسه چالش‌های کلان و ملی صنایع و معادن بزرگ و اشتغال‌آفرین استان گیلان با هدف رفع آنها با اهتمام وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط یکایک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و به‌صورت عملیاتی موارد پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به طرح موضوع فعال‌سازی معدن سنگرود رودبار در این جلسه، تصریح کرد: مقرر شد مسائل حقوقی واگذاری معدن سنگرود به‌سرعت بررسی شود و به قید فوریت این معدن بزرگ به شرکت خصوصی یا دولتی دارای اهلیت و توانمندی واگذار گردد.

 وی دستاورد دیگر این نشست را پیگیری مطالبات قطعه‌سازان خودرویی گیلان عنوان و اضافه کرد: با وجود فعالیت ۱۲ قطعه‌ساز گیلانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور پرداخت معوقات آنها را برای پویایی بهتر آنها صادر کردند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان عزم و همراهی نمایندگان استان گیلان را قابل‌تحسین و کمک‌کننده توصیف کرد و افزود: نمایندگان گیلانی از زیرساخت‌های نامطلوب شهر صنعتی رشت ابراز گلایه‌مندی کردند و خواستار رفع مشکلات آن شهر صنعتی بزرگ استان از طریق سهام‌داران مرتبط آن در سطح کلان از طریق وزیر صمت شدند.

 وی با بیان اینکه با همدلی استاندار، نمایندگان مردم گیلان در مجلس و همراهی برخی نهادهای مرتبط، بیش از ۱۰۵ واحد راکد صنعتی در دولت سیزدهم فعال شده است، تصریح کرد: معتقدم اهداف شعار سال در حوزه افزایش تولید و اعتلای صنعت با عزم کلیه مسئولان مرتبط و تلاش مضاعف بخش خصوصی محقق خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه