مسئول روابط‌عمومی صنعت، معدن و تجارت گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

مردم نارضایتی‌های صنفی را پیگیری کنند

مسئول روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه بیش از ۲ هزار واحد صنعتی، تولیدی، خدماتی در گیلان وجود دارد، گفت: مردم می‌توانند اعتراض و شکایت‌های خود از گران‌فروشی، میزان کیفیت اجناس و… را از طریق سامانه ۱۲۴ پیگیری کنند و با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ارتباط باشند.

مردم نارضایتی‌های صنفی را پیگیری کنند

 مهدی میرصالحی در گفتگو با  هشت‌دی با اشاره به حوزه نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بر اصناف، اظهار کرد: در کل استان بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی فعال و مشغول به کار وجود دارد.

 وی با بیان اینکه تعداد بازرس‌های این سازمان در استان کمتر از ۱۰۰ نفر است، گفت: بدین ترتیب هر دو بازرس که به واحدهای صنفی مراجعه می‌کنند به طور استاندارد در روز می‌توانند ۲۰ واحد صنفی را بازرسی کنند.

مسئول روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در استان بیش از ۲ هزار واحد صنعتی، تولیدی، خدماتی و… وجود دارد، گفت: تمامی این واحدهای صنفی باید توسط بازرسان، نظارت و بازرسی شوند که با توجه به تعدد نیروهای موجود بدیهی است که تمامی این واحدهای صنفی، صنعتی، شرکتی و خدماتی تحت کنترل قرار نگیرند.

میرصالحی با اشاره به کمکی که مردم در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی می‌توانند انجام دهند، تصریح کرد: مردم می‌توانند اعتراض و شکایت‌های خود از گران‌فروشی، میزان کیفیت اجناس و… را از طریق سامانه ۱۲۴ پیگیری کنند و با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ارتباط باشند.

 وی افزود: همچنین مردم می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی www.124.ir و همچنین به‌صورت حضوری مراتب اعتراض خود به یک واحد صنفی را اعلام و شکایت کنند که در نهایت توسط بازرسان پیگیری خواهد شد.

میرصالحی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای صنفی زیر نظر اتحادیه‌های صنفی هستند و این موارد از طریق اتحادیه‌ها نیز قابل پیگیری است.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه