مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان:

 مشکلات ۱۰ واحد تولیدی گیلان بررسی شد

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان از بررسی مشکلات ۱۰ واحد تولیدی در این کارگروه و صدور دستورات لازم جهت حل‌وفصل موانع موجود خبر داد.

 مشکلات ۱۰ واحد تولیدی گیلان بررسی شد

به گزارش هشت‌دی  تیمور پورحیدری در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان  اظهار کرد: از جمله موارد مطروحه واحدها می‌توان به امهال بدهی بانکی، اخذ تسهیلات بانکی، انتقال اسناد تجاری، ترهین محل اجرای طرح، تعیین تکلیف بدهی به تأمین اجتماعی و شرکت گاز، تغییر کاربری و توقف عملیات اجرایی بانکی اشاره نمود.

 وی همچنین از تصویب نهایی ۲۵ طرح کارشناسی شده مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه فرعی اشاره نمود و افزود: مشکلات این ۲۵ واحد تولیدی طی برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با حضور نمایندگان بانک‌ها و ادارات مرتبط بررسی و مصوبه‌های پیشنهادی جهت رفع موانع موجود صادر گردید و در این جلسه به تصویب نهایی رسید.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از تصویب نهایی ۲ طرح کارشناسی شده در حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به مبلغ ۱۱۶ میلیارد ریال خبر داد.

 وی در این جلسه از عدم اجرای برخی مصوبات کارگروه توسط بانک‌ها گلایه نمود و خاطرنشان کرد: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قانون است و بانک‌ها ملزم هستند تا این مصوبات را اجرایی نمایند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه