مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد:

راه‌اندازی خانه‌های محیط‌زیست در تمامی شهرستان‌های گیلان

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از راه‌اندازی خانه‌های محیط‌زیست در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این مراکز می‌توانند مکان‌های مناسبی برای انتقال فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست برای کودکان و نسل‌های آینده باشند.

راه‌اندازی خانه‌های محیط‌زیست در تمامی شهرستان‌های گیلان

به گزارش هشت‌دی سید جلیل میر عظیمی امروز در حاشیه مراسم هفته ملی کودک در گفتگو با خبرنگاران از افتتاح خانه محیط‌زیست مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت خبر داد و اظهار کرد: این مراکز می‌توانند مکان‌های مناسبی برای انتقال فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست برای کودکان و نسل‌های آینده باشند

وی با بیان اینکه کودکان می‌توانند در این خانه با تفکیک زباله از مبدأ به‌عنوان همیاران خوبی برای محیط‌زیست باشند، افزود: کودکان می‌توانند این فرهنگ را به اولیای خود نیز یادآوری نمایند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در ادامه افزود: بر اساس توافق‌نامه امضا شده با اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان گیلان خانه‌های محیط‌زیست در آینده نزدیک در تمام مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمامی شهرستان‌های استان فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک کارشناسی محیط‌زیست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بتواند دین خود را به حفاظت از محیط‌زیست ادا نماید و این امانت را به نسل‌های آینده بسپارد.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه