هم‌زمان با هفته دفاع مقدس؛

غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت افتتاح شد

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در نمایشگاه دستاوردهای هشت‌سال دفاع مقدس شهر رشت با حضور استاندار گیلان آغاز به کارکرد.

غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت افتتاح شد

به گزارش هشت‌دی غرفه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در نمایشگاه دستاوردهای هشت‌سال دفاع مقدس شهر رشت افتتاح شد. این نمایشگاه به‌منظور گفتمان‌سازی در مسیر جهاد تبیین و تشریح دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و با شعار «ما متحدیم» در میدان شهدای ذهاب شهر رشت آغاز به کارکرد.

آیین آغازین این نمایشگاه امروز با حضور اسدالله عباسی استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان صورت‌گرفت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برپایی غرفه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به استقبال مخاطبان رفت.

نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت استان گیلان که با حضور ۲۶ دستگاه اجرایی استان آغاز به کارکرد، از ساعت ۹ تا ۲۱ روزهای یکم تا هفتم مهرماه جاری فعالیت خواهد داشت و نقشی مؤثر در به‌تصویرکشیدن ظرفیت‌های روبه‌رشد متخصصان و جوانان ایران اسلامی ایفا خواهد کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن آشناسازی مخاطبان با رویدادهای دفاع مقدس، معرفی کتاب، قصه‌گویی و برپایی کارگاه ادبی، آموزش کاردستی، خوش‌نویسی و نقاشی، نمایش کلیپ‌های مناسبتی و همچنین پخش موشن‌گرافی پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و پخش تیزر پویانمایی سینمایی «بچه‌زرنگ»، محصول مشترک کانون و مؤسسه هنر پویا، میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های بازدیدکننده خواهد بود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه