مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان:

رشد ایران ارمغان انقلاب اسلامی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: دستاوردهای ایران در حوزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارمغان پیروزی انقلاب اسلامی است.

رشد ایران ارمغان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سیدجلیل میرعظیمی صبح امروز در مراسم جشن کودکان انقلاب در در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری استان گیلان در رشت به ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی با ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای آینده‌سازان پرداخت و اظهار کرد: رشد همه‌جانبه ارمغان پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه به تعامل و هم‌گرایی حاکم بر مجموعه‌های فرهنگی اشاره و از مشارکت دستگاه‌های عضو این کمیته قدردانی کرد.

دنباله‌روی روند قدرت در ایران باشید

همچنین در این مراسم محمدمهدی نیازمند، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به کودکان و نوجوانان و ابراز خرسندی از شور و نشاط کودکان و نوجوانان تصریح کرد: این شور و نشاط را حفظ کنید و برای حفظ ایران اسلامی و شادابی مردمان آن، دشمن‌شناس باشید.

این مسئول با اشاره به استفاده دشمن از شیوه فریب و رخ‌نمایی در کسوت دوست و اینکه باید حواسمان معطوف به ایران اسلامی باشد و این سرزمین را از گرگ‌های قسم‌خورده محافظت نماییم، خاطرنشان کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ سرآغاز حرکت در مسیر صیانت اسلام و ایران اسلامی بود و در سایه راهبری رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و همراهی کودکان و نوجوان این روند قدرت هرچه بیش‌تر دنبال می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه