مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان:

گیلان قطب سرود کشور است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان اینکه گیلان قطب سرود کشور است، گفت: بسط و گسترش هنر سرود و جریان‌سازی فرهنگی با بهره‌گیری از این ابزار کارآمد ضروری است.

گیلان قطب سرود کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سید جلیل میرعظیمی عصر امروز در اختتامیه مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان در حوزه سرود و خلق آثار فاخر در این زمینه، اظهار کرد: سرود، تمرین هنرمندانه همدلی است.

وی در ادامه با بیان اینکه گیلان زمین قطب سرود کشور، خاستگاه ابوذر روحی و دیار برآمدن سرود «سلام فرمانده»، به‌عنوان یک سرود تأثیرگذار در عرصه ملی و بین‌المللی است، افزود: تربیت فرزندانی صالح و سربازانی برای امام‌زمان (عج) در اولویت است که در این راستا خواستار استمرار حرکت در این مسیر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بر ضرورت بسط و گسترش هنر سرود و جریان‌سازی فرهنگی با بهره‌گیری از این ابزار کارآمد تأکید و تصریح کرد: برگزاری جشنواره ملی سرود آفرینش، فرصتی برای نشاط‌بخشی به آینده‌سازان، مهارت‌آموزی، تمرین مدیریت و رهبری برای نسل کودک و نوجوان فراهم می‌کند.

میرعظیمی از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برای گشایش دبیرخانه دائمی جشنواره‌های سرود کشور در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: از همراهی متولیان این حوزه برای نیل به این هدف استقبال می‌کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه